Η γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη, τα άδεια καράβια λόγω κορωνοιού & το μονοπώλιο στις ακτοπλοικές μας συγκοινωνίες

Διαβάζουμε καταγγελίες διαδικτυακές ότι η Levante ferries παράτησε τα δρομολόγια της επιδοτούμενης με 2 εκατομμύρια ευρώ γραμμής Ιθάκης-Σάμης- Πάτρας και ότι άφησε την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Ιθάκης της Κεφαλονιάς και της Ζακύνθου με ένα μόνο πλοίο. Αρχικά αφού εξαιρέσουμε το δρομολόγιο Ιθάκης-Σάμης-Πάτρας από το σχόλιο μας γιατί δεν γνωρίζουμε τί ακριβώς συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις , στο ότι εξυπηρετείται η Κεφαλονιά , η Ιθάκη και η Ζάκυνθος με ένα πλοίο πρέπει να το κατανοήσουμε και να το αποδεχτούμε καθώς με την απαγόρευση μετακινήσεων από και προς τα νησιά τα καράβια πάνε και έρχονται άδεια και οι απώλειες είναι τεράστιες για την εταιρία . Πρέπει λοιπόν για το θέμα τουλάχιστον της εξυπηρέτησης των νησιών με ένα καράβι να το δούμε πιο σφαιρικά το θέμα . Αν βέβαια δεν υπήρχε το μονοπώλιο πλέον στην γραμμή και υπήρχε άλλη μια ανταγωνιστική εταιρία ακόμα και αν η κάθε εταιρία από τις δυο λειτουργούσε με ένα μόνο καράβι πολύ απλά θα είχαμε τα διπλάσια δρομολόγια απ´ ότι γίνονται την παρούσα χρονική στιγμή . Αυτό ας το σκεφτούν λοιπόν τώρα κάποιοι ένθερμοι υποστηρικτές του μονοπωλίου, δυστυχώς μεταξύ αυτών και πολιτικοί του νησιού . Ας καταλάβουν λοιπόν κάποιοι τοπικοί πολιτικοί ότι πάνω από κάθε πολιτική και προσωπική τους διαφορά προέχει το καλό ΌΛΩΝ των Κεφαλλονιτών.

Από το fb Παρατηρητήριο

Δημοσιεύτηκε από Christos Tousis στις Κυριακή, 5 Απριλίου 2020