Σημαντικά αποτελέσματα στην αύξηση του Τουρισμού χωρίς μεγάλο κόστος προβολής;

Η δουλειά που πρέπει να κάνει ένας Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού (για την αναγκαιότητα ύπαρξης του οποίου έχω αναφερθεί πολλές φορές) στο μεγαλύτερο μέρος της δεν είναι ούτε χρονοβόρα, ούτε δαπανηρή.
Χωρίς έναν τέτοιο οργανισμό η δουλειά πρέπει να γίνεται από μια Τουριστική Επιτροπή. Εκτός από τις δαπανηρές εκθέσεις και τη δαπανηρή διαφήμιση ποια μπορεί να είναι μια από τις δράσεις μιας τέτοιας επιτροπής;

Θα μπορούσε απλά να στείλει (σε ανύποπτο χρόνο) ένα ενημερωτικό e-mail στη Ryanair, στην EasyJet και σε όλες τις μεγάλες εταιρείες που ασχολούνται με τον Τουρισμό ότι στην Κεφαλονιά γυρίστηκε η ταινία “Το Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι” και να επισυνάψει 2 φωτογραφίες.

Κόστος: 0 Ευρώ
Πιθανό αποτέλεσμα: Η Κεφαλονιά μέσα στους 17 προορισμούς που αναφέρονται στο παρακάτω άρθρο με τίτλο “Classic Movie Tour of Europe” στο website της Ryanair.

Ας στείλουμε αυτό το e-mail έστω και τώρα για να προλάβουμε τουλάχιστον το επόμενο άρθρο.

Συμπεράσματα
1. Το μεγάλο κόστος προβολής δεν έχει πάντα σημαντικά αποτελέσματα στην αύξηση του Τουρισμού.

2. Σημαντικά αποτελέσματα στην αύξηση του Τουρισμού μπορούν να επιτευχθούν χωρίς απαραίτητα να είναι μεγάλο το κόστος προβολής.

Οι επιλογές τουριστικής προβολής είναι πάρα πολλές. Δεν χρειάζεται να επιλέγουμε μόνο τις πιο προφανείς.

Από το fb του Αγησιλάου Κονιδαρη