“Βόμβα” Θεοπεφτάτου: Το Σεπτέμβριο νέα συζήτηση για το “πακέτο” των ακτοπλοικών γραμμών Κεφαλονιάς-Ιθάκης

Η βουλευτής κ. Αφροδίτη Θεοπεφτάτου ρωτήθηκε από την εφημερίδα KFREE PRESS για το τι θα γίνει με την ακτοπλοική γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη και το ποιος ευθύνεται για την μη υπογραφή της αποκλειστικής εκμετάλλευσης για μία 5ετία. Η απάντησή της έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον:
– Τί γίνεται με τη «γραμμή» Σάμη-Πάτρα; Η Kefalonian Line δεν έκανε
αίτηση και ο κ. Φλωράτος –και στην εφημερίδα μας και αλλού-
διατείνεται ότι γι αυτό δεν φταίει ο εφοπλιστής, αλλά η Κυβέρνηση που
δεν τήρησε όσα υποσχέθηκε( π.χ. μείωση σύνθεσης πληρωμάτων).
Έτσι είναι;
– Δεν υπήρξε, λοιπόν, αίτηση αποκλειστικότητας για την «γραμμή» μετά
τις 30 Οκτωβρίου 2018 και τώρα δεν γνωρίζουμε τι θα συμβεί για το
χρονικό διάστημα μετά την 1η Νοεμβρίου! Στις συζητήσεις που ήμουνα
παρούσα ο κ. Λυκούδης δήλωσε ότι θα ζητήσει την αποκλειστικότητα
χωρίς αντίτιμο και ο Σαντορινιός δήλωσε ότι εφόσον η Kefalonian Lines
παραμείνει στη γραμμή το χειμώνα έχει προτεραιότητα για να λάβει την
αποκλειστικότητα αν το επιθυμεί! Για να συμβεί, όμως, αυτό πρέπει να
κάνει αίτηση! Αίτηση ο κ. Λυκούδης δεν έκανε, επομένως δεν τον
ενδιαφέρει η αποκλειστικότητα! Η αλήθεια είναι ότι ο κ. Λυκούδης θα
έπαιρνε την αποκλειστικότητα της «γραμμής» αν η κυβέρνηση
μπορούσε να του δώσει, όπως ζητούσε, ένα επιπλέον δρομολόγιο στην
Κυλλήνη για Πόρο, αλλά αυτό δεν μπορεί να το κάνει χωρίς τη
σύμφωνη γνώμη και της Ionian Group που δραστηριοποιείται στη
«γραμμή» Κυλλήνης- Πόρου! Κατά συνέπεια τον Σεπτέμβρη το σύνολο
των δρομολογίων από όλα τα λιμάνια της Κεφαλονιάς θα συζητηθεί
«πακέτο» και θα ληφθούν τότε αποφάσεις για το ποιος θα κάνει τί! Ο κ.
Φλωράτος θεωρεί ότι η γραμμή Κυλλήνης-Πόρου θα ήταν ελκυστική
κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις-όπως είναι η μείωση σύνθεσης
πληρωμάτων- κι αυτό ήταν το αίτημα των εφοπλιστών, αλλά πότε , πού
και σε ποιόν η Κυβέρνηση υποσχέθηκε ότι θα το ικανοποιήσει;