Ιστορικές και κρίσιμες οι επερχόμενες δημοτικές εκλογές για την Κεφαλονιά.

Ιστορικές γιατί τρεις νέοι Δήμοι συνθέτουν πλέον τον αυτοδιοικητικό χάρτη του νησιού μας.

Κρίσιμες γιατί τα περιθώρια αποτυχίας του εγχειρήματος είναι μηδενικά.

 

Το διακύβευμα ένα και μοναδικό:

ΚΑΙ οι τρεις νέοι Δήμοι να πετύχουν την «επόμενη μέρα» με πρώτο τον Δήμο της πρωτεύουσας, το νέο Δήμο Αργοστολίου !

 

Τα δεδομένα που βρίσκονται ενώπιον των πολιτών για την επιλογή τους στην κάλπη είναι τρία και μάλιστα αλληλένδετα:

 

Πρώτο δεδομένο (το προφανές), η αναγκαιότητα για πολιτική αλλαγή στην τοπική δημοτική ηγεσία.

Το μείζον ζήτημα της πολιτικής αλλαγής διαμορφώνεται μέχρι τώρα δίχως την ύπαρξη «κοινής γνώμης» και κατά το δοκούν.

Με σενάρια αλλαγής που μόνο στην αλλαγή δεν οδηγούν, αλλά «σε μία από τα ίδια».

Διλήμματα εύθραυστα, γι’αυτό και καταρρέουν με την εμφάνιση στο προσκήνιο νέων αυθεντικά εναλλακτικών λύσεων.

Λύσεων που δεν απαιτούν θεωρητικολογίες.

Γιαυτό και η επιτυχία της ταυτίζεται με αποδεδειγμένες (και όχι το αντίθετο) ικανότητες, εμπειρία και αποτελεσματικότητα  στη διαχείριση των αυτοδιοικητικών θεμάτων, των δημοσίων και ειδικότερα των δημοτικών  δραστηριοτήτων και ουδόλως σχετίζεται με το «ιδιωτικό επιχειρείν».

 

Δεύτερο δεδομένο (το ζητούμενο) «η επόμενη μέρα».  

Είτε κάποιος το αποδέχεται είτε όχι, η Κεφαλονιά επαναπροσδιορίζεται στον αυτοδιοικητικό χάρτη της Ελλάδας με τρεις Δήμους και αυτό κυρίως ως αποτέλεσμα ανεπιτυχούς διοίκησης του ενιαίου Δήμου. Η επιτυχία των τριών νέων δήμων αποτελεί μονόδρομο.

Εκ των πραγμάτων «η επόμενη μέρα» της Κεφαλονιάς ,με τα σημερινά δεδομένα και τις σημερινές ανάγκες, δεν προσφέρεται για την ικανοποίηση προσωπικών και μόνο φιλοδοξιών και μάλιστα με νέα ήθη και μέσα.

Τα πανελληνίως αναγνωρισμένα αυτοδιοικητικά εγχειρήματα της Κεφαλονιάς

  • Η Διαδημοτική Επιχείρηση Καθαριότητας,
  • Το Διαδημοτικό Λιμενικό Ταμείο
  • Οι Αναπτυξιακοί  Σύνδεσμοι
  • Τα Συμβούλια Περιοχής
  • Η Τοπική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων

και πάνω απ’όλα το πετυχημένο μοντέλο του Καποδίστρια το 1999 – 2006 αποτελούν μια στέρεη βάση πάνω στην οποία μπορεί να περπατήσει το νέο αυτοδιοικητικό σχήμα  του νομού μας και να είναι επιτυχής ο αναπτυξιακός επαναπροσδιορισμός της Κεφαλονιάς, με την προϋπόθεση ότι θα υπάρξουν άτομα – αιρετοί με εγγύηση για τις ικανότητες  και τις επιδιώξεις τους.

 

Τρίτο δεδομένο (το απευκταίο), το ενδεχόμενο αλλοίωσης της λαϊκής εντολής.

Υπάρχουν γεγονότα που δεν μπορεί να ρίχνονται «κάτω από το χαλί».

Γεγονότα για τα οποία ελέγχονται πειθαρχικά και ποινικά κάποιοι εκ των πρωταγωνιστών των σημερινών εξελίξεων και τα οποία είναι πολύ πιθανό να  οδηγήσουν σε αλλοίωση της εντολής του εκλογικού σώματος.

Γεγονότα τα οποία δεν είναι ανάξια λόγου, όπως εμφανίζονται από εμπλεκόμενους, αφού οι πολίτες θα κληθούν να ψηφίσουν ελεγχόμενους από πειθαρχικά συμβούλια και δικαιοσύνη, οι οποίοι την επαύριον της ανάληψης των καθηκόντων τους είναι ενδεχόμενο να εκπέσουν των αξιωμάτων τους και η δημοτική αρχή να περάσει στα χέρια κάποιων οι οποίοι δεν θα έχουν τη λαϊκή εντολή ανήκοντας σε άλλη παράταξη, λόγω του νέου εκλογικού συστήματος.

Εν ολίγοις, για πρώτη φορά στην πολιτική ιστορία της Κεφαλονιάς, ενδέχεται άλλος να ψηφιστεί για Δήμαρχος από το εκλογικό σώμα και άλλος να προκύψει και μάλιστα από άλλη παράταξη από εκείνη της λαϊκής εντολής.

 

Συμπέρασμα: Οι εκλογές της 26ης Μαΐου και 2ας Ιουνίου, δεν είναι μόνο για την «αλλαγή φρουράς» όπως μέχρι τώρα επιχειρείται να εμφανιστεί, αφού αφορούν την «επόμενη μέρα» όπως και την καθαρή λαϊκή εντολή.