“Ημερήσιος”: Τι λέει το νέο έγγραφο- “βόμβα” των “ΡΑΜΠΟ” για το Δημοτικό Γηροκομείο (ντοκουμέντο)

Μετά τον πάταγο που προκάλεσε στην Κεφαλονιά και το Πανελλήνιο, η «βόμβα» της προχθεσινής αποκάλυψης του εγγράφου του Σώματος Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔΔ) από τον «Η», με ημερομηνία 15/2/2019, το οποίο απευθύνεται στον δήμαρχο Αλέξανδρο Παρίση και κοινοποιείται στην Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών και τη Διεύθυνση Πολεοδομίας, και με το οποίο ζητούνται εξηγήσεις για το έργο της ανάπλασης της Κεντρικής Πλατείας Αργοστολίου, σήμερα αποκαλύπτουμε ένα δεύτερο έγγραφο των «Ράμπο» του ΣΕΕΔΔ με ημερομηνία 27/12/2018 προς τους ίδιους αποδέκτες με το οποίο ζητούνται οι απόψεις των παραληπτών για μια σειρά «καυτών» θεμάτων για τα έργα της Πλατείας και της Α’ φάσης του Δημοτικού Γηροκομείου!

Για το έργο της Πλατείας τα ζητήματα που τίθενται στο έγγραφο που σήμερα αποκαλύπτουμε είναι σε γενικό πλαίσιο τα ίδια που τέθηκαν στο έγγραφο που προχθές αποκαλύψαμε.

Έτσι σήμερα το ενδιαφέρον εστιάζεται στα όσα αφορούν το έργο του γηροκομείου.

Έχουμε και λέμε λοιπόν.

Στη Διεύθυνση Πολεοδομίας τίθενται δύο ζητήματα «φωτιά».

1ον. Στο τοπογραφικό διάγραμμα καταγραφής της υπάρχουσας κατάστασης της οικοδομικής άδειας δεν αποτυπώνεται το υφιστάμενο κτίσμα (το οποίο στη συνέχεια γκρεμίστηκε)!

2ον. Δεν απαιτήθηκε (από την πολεοδομία) η έκδοση οικοδομικής άδειας κατεδάφισης του υφιστάμενου κτίσματος ΠΡΙΝ την έκδοση οικοδομικής άδειας ανέγερσης του νέου κτιρίου, κατά παράβαση των ισχυουσών πολεοδομικών διατάξεων!

Η δική μας παρατήρηση: Μας φαίνονται και τα δύο ζητήματα αδιανόητα! Αν συνέβαινε με ιδιώτη θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε τις συνέπειες.

Στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου και το Δημοτικό Γηροκομείο τίθενται μια σειρά ζητημάτων που η μη τήρηση τους επισείει σοβαρότατες συνέπειες.

Χωρίζονται στις εξής κατηγορίες οι εντοπισμένες μη νόμιμες ενέργειες:

  1. Επί των προσυμβατικών ενεργειών για την εκτέλεση του έργου και συγκεκριμένα δύο ζητήματα που σχετίζονται με μη νόμιμες ενέργειες στα τεύχη δημοπράτησης.
  2. Πέντε μη νόμιμες ενέργειες κατά την διάρκεια υλοποίησης του έργου και συγκεκριμένα:

α) Αλλαγή της στατικής μελέτης εφαρμογής δίχως να ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες!

β) Τροποποίηση της μελέτης του έργου με την κατασκευή υπογείων και θερμοπρόσοψης των εξωτερικών όψεων δίχως να ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες!

γ) Εκτέλεση εργασιών κατεδάφισης χωρίς να υπάρχει σχετική άδεια!

δ) Έγκριση εργασιών κατεδάφισης 1.300 κ.μ. περισσότερα από την εγκεκριμένη ποσότητα με οικονομική διαφορά 33.525,44 ευρώ!

ε) Δεν τηρήθηκαν οι συμβατικές προθεσμίες περάτωσης του έργου κατά …2 ½ χρόνια (από 29/3/2013 έως 17/9/2015)!

  1. Μετά την βεβαίωση περαίωσης εργασιών (στις 17/9/2015) του έργου η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου παραβλέποντας (!) τις διατάξεις που αφορούν τη διακοπή εργασιών και την βεβαίωση περαίωσης εργασιών ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕ την τήρηση των συμβατικών υποχρεώσεων του έργου όσον αφορά στην πιστοποίηση που υποβλήθηκαν μετά την ημερομηνία αποδοχής διάλυσης της σύμβασης (!) και ενέκρινε:

α) Εργασίες ποσού 69.281,12 ευρώ!

β) Αναθεωρήσεις εργασιών ύψους 82.948,66 ευρώ!

Επιπροσθέτως:

γ) Η εγκεκριμένη τελική επιμέτρηση παραδόθηκε αδικαιολόγητα με δύο χρόνια καθυστέρηση (!) από την βεβαιωμένη περαίωση εργασιών και μάλιστα δίχως να επιβληθούν (από τις Τεχνικές Υπηρεσίες) οι προβλεπόμενες ποινικές ρήτρες καθυστέρησης (!).

δ) Με την επιλογή της διάλυσης της σύμβασης ο ανάδοχος διεκδικεί αποζημίωση ενώ οι Τεχνικές Υπηρεσίες μέχρι σήμερα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ προβεί στην οικονομική εκκαθάριση του αντικειμένου της σύμβασης!

ε) Παρά τους ρητούς όρους και περιορισμούς της διακήρυξης του έργου έγινε περικοπή εργασιών του εξοπλισμού του έργου που «θίγει την πληρότητα και λειτουργικότητα του παραδοτέου»!

Στο τέλος του εγγράφου επισημαίνεται ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του Δημοτικού Γηροκομείου ενέκρινε τις παραπάνω ενέργειες των Τεχνικών Υπηρεσιών «χωρίς να εντοπίσει τις ανωτέρω ελλείψεις και να λάβει τις σχετικές αποφάσεις»!

Αυτό το γεγονός είναι δυνατόν να επιφέρει ακόμη και την απόδοση ευθυνών (πειθαρχικών και ποινικών) στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου!

Επίσης θα θυμίσουμε ότι το ΔΣ του Γηροκομείου κατ’επανάληψη είχε διατυπώσει τις αντιρρήσεις του και τις ενστάσεις του για τις ακολουθούμενες από τις Τεχνικές Υπηρεσίες και την πολιτική ηγεσία του Δήμου (αρμόδιος αντιδήμαρχος ο Διονύσιος Λυκούδης) με χαρακτηριστική την 12/17-2-2015 απόφαση του ΔΣ  (ΑΔΑ: 71ΑΔ4691ΗΨ-ΩΒΖ) με θέμα «Ερωτήματα από τον Αντιπρόεδρο του Δ.Σ. που αφορούν το έργο «Ανέγερση Του Νέου Δημοτικού Γηροκομείου Αργοστολίου».

Ο δήμαρχος Αλέξανδρος Παρίσης

Ο αντιπρόεδρος ήταν ο διακεκριμένος δικηγόρος Τάσης Ζησιμάτος ο οποίος είχε θέσει …11 ζητήματα τα οποία από πουθενά δεν προκύπτει ότι απαντήθηκαν και οποίος αργότερα παραιτήθηκε από τη θέση του με τις φήμες να μιλούν για τα προβλήματα που υπήρχαν με το έργο και σήμερα δείχνει να επιβεβαιώνονται από τους «Ράμπο» κατά της διαφθοράς! Ο Τάσος Ζησιμάτος προς το τέλος του 2017 παραιτήθηκε («Η» 15/7/2017) και μετά από κάποιους μήνες αντικαταστάθηκε από την Αθηνά Αυγουστάτου, η οποία και αυτή …με τη σειρά της παραιτήθηκε με τις φήμες να την θέλουν να έχει προβεί στην ενέργεια της επίσης για …το έργο («Η» 16/3/2018) και η οποία ένα χρόνο τώρα δεν έχει αντικατασταθεί και φέρεται μονίμως απούσα ενώ πριν λίγες ημέρες ανακοίνωσε την κάθοδο της στις προσεχείς εκλογές αναφέροντας παράδοξα ότι το κάνει λόγω …του έργου που έχει γίνει επί Παρίση όταν το έργο του Γηροκομείου την έχει απομακρύνει από το Διοικητικό Συμβούλιο!

Και ακόμη θα θυμίσουμε τις αλλεπάλληλες και περίεργες αλλαγές στους επιβλέποντες του έργου!

Συμπερασματικά: Κάτι ήξερε ο Τάσης Ζησιμάτος που «την κοπάνισε» από το Δ.Σ. του Γηροκομείου όπως και η Αθηνά Αυγουστάτου, όταν τώρα με τον έλεγχο των επιθεωρητών φαίνεται να επιβεβαιώνεται η στάση τους!

Τέλος σημειώνουμε ότι το ΣΕΕΔΔ έδινε προθεσμία για να δοθούν με εμπιστευτικό έγγραφο οι απόψεις του δημάρχου και των υπηρεσιών, με έγγραφα στοιχεία τεκμηρίωσης, μέχρι 11/1/2019 η οποία μετατέθηκε μετά από αίτημα του Δημάρχου μέχρι 21/1/2019.

Σε κάθε περίπτωση όπως με το έργο της Πλατείας έτσι και με το έργο του Γηροκομείου αναμένεται το πόρισμα των Επιθεωρητών και η ενδεχόμενη παραπομπή πειθαρχικά και ποινικά, των υπευθύνων αιρετών και υπαλλήλων!

Ολο το κείμενο του εγγράφου-φωτιά των «Ράμπο» για το Γηροκομείο


Ολόκληρο το κείμενο του Σώματος Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔΔ) αναφέρει τα εξής:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ

ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ

ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ

ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ -ΕΛΕΓΚΤΩΝ

ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Aθήνα, 27 Δεκεμβρίου 2018

Αρ. Πρώτ.: ΣΕΕΔΔ/Φ3/ΕΜΠ 2014

ΘΕΜΑ: «Αναζήτηση απόψεων».

ΣΧΕΤ.: Οι υπ’ αριθμ. ΣΕΕΔΔ /Φ.2/44/6877/01.06.2018 και ΣΕΕΔΔ/Φ.2/46/6879/01.06.2018 εντολές διενέργειας Επιθεώρησης-Ελέγχου

Στο πλαίσιο διενέργειας Επιθεώρησης-Ελέγχου δυνάμει των ανωτέρω σχετικών εντολών, παρακαλούμε για τα ακόλουθα:

Α) Ως προς τη 1η εντολή Επιθεώρησης – Ελέγχου για τη δημόσια σύμβαση του έργου «Ανάπλαση κοινοχρήστων χώρων-πλατεία Βαλλιάνου» να μας αποστείλετε σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή, υπογεγραμμένα και με τις απαραίτητες ημερομηνίες, τα κάτωθι εγγραφα:

  •  Το αριθ. πρωτ. 31618 (06.10.17)/31-10-2017 έγγραφο σας με θέμα «Έγκριση 1ης Αναλυτικής Επιμέτρησης και θεώρηση 1ου Π.Π.Α.Ε. Εργου».
  •  Την αιτιολογική έκθεση του 1ου ΑΠΕ.
  •  Το σώμα του 1ου ΑΠΕ.
  •  Τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου Τεχνικών Εργων για τον 1ο ΑΠΕ (εάν υπάρχει).
  •  Τις έγγραφες εντολές της υπηρεσίας σας προς τον ανάδοχο για την εκτέλεση των εργασιών του 1ου ΑΠΕ σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην αιτιολογική του έκθεση και ειδικότερα για την εκτέλεση των εργασιών: α) οι οποίες περιλαμβάνονται στο 1ο ΠΚΤΜΝΕ και β) αυξάνεται η ποσότητά τους στον 1ο ΑΠΕ σε σχέση με την αρχική σύμβαση.
  •  Την τελική επιμέτρηση του έργου.
  •  Το Πρωτόκολλο Οριστικής Παραλαβής του έργου.

Επίσης, θα παρακαλούσαμε για την άποψη της υπηρεσίας σας σχετικά με τα εξής

Από τον έλεγχο των:

→ 1ου ΑΠΕ με ημερομηνία έγκρισης 02-11-2018 και

→ 2ου Λογαριασμού του έργου ο οποίος εγκρίθηκε με το αριθ. πρωτ. 30301 (26.10.17)/09-11-2017 (σημείο Ε.21 ανωτέρω) έγγραφο της ΔΤΥ του Δήμου Κεφαλονιάς

διαπιστώθηκε ότι η εργασία με Άρθρο Τιμολογίου (AT) 3.024 και περιγραφή “Πλακοστρώσεις από διακοσμητικούς έγχρωμους πλίνθους διαστάσεων 35x9x35 cm” έχει συμπεριληφθεί και πληρωθεί προς τον ανάδοχο κατά τον 2ο Λογαριασμό του έργου με ποσό 10.292,5 € (179,00 μ2 Χ 57,50 €/μ2) ωστόσο η ποσότητα του συγκεκριμένου άρθρου έχει απαλειφθεί μεταγενέστερα κατά την έγκριση του 1ου ΑΠΕ.

  1. Κατά τον επιτόπιο έλεγχο του φυσικού αντικειμένου διαπιστώθηκαν ζημιές από τη χρήση του έργου τα οποία έχρηζαν αποκατάστασης, κατά τη συντήρηση του έργου, ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος ατυχημάτων. Ενδεικτικά αναφέρονται σπασμένα επιδαπέδια φωτιστικά καθώς και σπασμένη μαρμάρινη σχάρα απορροής ομβρίων υδάτων. Παρακαλώ ενημερώστε μας εάν έχουν αποκατασταθεί οι ζημιές αυτές πριν την οριστική παραλαβή του έργου.

Β) Ως προς τη 2η εντολή Επιθεώρ ησης- Ελέγχου για τη δημόσια σύμβαση του έργου «Ανέγερση νέου Δημοτικού Γηροκομείου Αργοστολίου-Α’ Φάση», να μας εκθέσετε τις απόψεις σας συνοδευόμενες από τα αντίστοιχα αποδεικτικά έγγραφα και να μας αποστείλετε σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή, υπογεγραμμένο, για τα ακόλουθα:

Ι) Δ/νση Πολεοδομίας του Δήμου Κεφαλονιάς:

α) Ενέκρινετο τοπογραφικό διάγραμμα καταγραφής υπάρχουσας κατάστασης της αριθ. 605/2005 οικοδομικής άδειας στην οποία δεν αποτυπόνονταν το υφιστάμενο κτίσμα του Γηροκομείου Κεφαλονιάς, και

β) Δεν απαίτησε την έκδοση οικοδομικής άδειας κατεδάφισης υφιστάμενου κτίσματος του Δημοτικού Γηροκομείου Κεφαλονιάς πριν από την έκδοση οικοδομικής άδειας ανέγερσης νέου κτιρίου του Δημοτικού Γηροκομείου Κεφαλονιάς, κατά παράβαση τον ισχυουσών πολεοδομικών διατάξεων. 

ΙΙ) Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών (ΔΥ) του Δήμου Κεφαλονιάς και Δ.Γ.Α.1 (ΠA)

Επί των προσυμβατικών ενεργειών για την εκτέλεση του έργου:

α) Στα Τεύχη Δημοπράτησης του ελεγχόμενου έργου δεν προβλέπεται: 1) Η ενημέρωση της αριθ. 605/2005 ισχύουσας οικοδομικής άδειας ανέγερσης του Δ.Γ.Α. για τις προσαρμογές και συμπληρώσεις που θα επέλθουν κατά την εκτέλεση του έργου κατασκευής, κατά παρέκκλιση των διατάξεων του αρθρ. 6 του ΠΔ/08.07.1993, και

2) Η ανάθεση εκπόνησης τροποποιημένης μελέτης (με προσαρμογές και συμπληρώσεις της αρχικής σύμβασης του έργου) στα συμπράττοντα γραφεία που είχαν εκπονήσει την οριστική μελέτη του έργου, σύμφωνα με την αριθ. 20/03.06.2004 απόφαση της Π.Α., αλλά η ανάθεση εκπόνησης της σχετικής μελέτης στον Ανάδοχο του ελεγχόμενου έργου σύμφωνα με τις διατάξεις του αρθρ. 11 της Γ.Σ.Υ.

Κατά την διάρκεια υλοποίησης του έργου:

HΔ.Υ. (Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Κεφαλονιάς) προέβη σε:

α) Αλλαγή της στατικής μελέτης εφαρμογής στον 1ο ΑΠΕ του έργου (αριθ. 20/10.05.2010 αποφ. έγκρισης Π.Α.) χωρίς να ενημερώσει το φάκελο της αριθ 605/14.1 2.2005 ισχύουσας οικοδομικής άδειας η οποία ενδεχομένης αναθεώρησης από την αρμόδια Πολεοδομική Διεύθυνση.

Επίσης, παρέλειψε να ενημερώσει τόσο το αρμόδιο Τεχνικό Συμβούλιο Δημοσίων Εργων (Τ.Σ.Δ.Ε.) της Περιφερειακής Ενότητας Κεφαλονιάς και Ιθάκης (Π.Ε. K & Ι), προκειμένου να γνωμοδοτήσει επί του θέματος σύμφωνα με το αρθρ. 4 του ΠΔ 7/2013 και το αρθρ. 45 παρ. 2 του Ν. 3669/2008, όσο και την Π.Α. ακολουθος για τις αλλαγές οι οποίες επήλθαν στην εκτέλεση του ελεγχόμενου έργου.

Να διευκρινιστούν οι λόγοι για τους οποίους δεν συγκλήθηκε το Τ.Σ.Δ.Ε. για την έγκριση του 2ου ΑΠΕ του έργου.

β) Τροποποίηση της μελέτης του έργου, χωρίς να συμπεριληφθεί σε Α.Π.Ε. (αρθρ. 57 του Ν.3669/2008), λόγω ανάγκης κατασκευής υπογείων χώρων σε τμήματα τον κτιρίων (Δ, Δ’) και θερμοπρόσοψης των εξωτερικών όψεων. Επιπλέον, δεν εισήχθηκαν προς ενημέρωση-έγκριση από το Τεχνικό Συμβούλιο Π.Ε. Κεφαλονιάς-Ιθάκης και από την Π.Α. ακολούθως. Ωστόσο, με την υποβολή νέων μελετώ αρχιτεκτονικών, στατικών και θερμομονωτικής επάρκειας αναθεωρήθηκε η ισχύουσα οικοδομικής άδειας από την αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία του Δήμου Κεφαλονιάς.

γ) Εκτέλεση εργασιών κατεδάφισης χωρίς να διαθέτει τη σχετική άδεια, καθώς όφειλε να αιτηθεί προς την αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία του Δήμου Κεφαλονιάς αναθεώρηση της αριθ. 406/21.12.2009 άδεια κατεδάφισης, αφού παρήλθε η ισχύς της χώρίς να έχουν πλήρως ολοκληρωθεί οι σχετικές εργασίες κατεδάφισης του υφιστάμενου Δημοτικού Γηροκομείου Αργοστολίου.

δ) Έγκριση προς πιστοποίηση εργασίας κατεδάφισης με Α/Τ 1ο ΠΚΝΤ-1 του 1ου ΠKTMNE συνολικής ποσότητας 8.179,44 M3, κατεδάφισης, χωρίς να λάβει ντονη της την εγκεκριμένη ποσότητα 6.890 M3, κατεδάφισης, των υπολογισμών τον αριθ. 304/23.06.2006 κατεδάφισης, με οικονομική διαφορά ποσού 33.525,44 €. και 406/21.12.2009 εγκεκριμένων πολεοδομικών αδειών ποσού 33.525,44 €.

ε) Δεν απαιτήθηκε η τήρηση των συμβατικών της υποχρεώσεων, όσον αφορά στην υποβολή αιτημάτων τμηματικής ή συνολικής παράτασης του έργου από 29/03/20113 (ημερομηνία λήξεως της 2ης εγκεκριμένης παράτασης από την Π.Α.) έως 17/09/2015 (ημερομηνία βεβαίωσης περάτωσης εργασιών) του αρχικού και κυρίως του τροποποιημένου χρονοδιαγράμματος έργουπου αφορούν συμβατικές προθεσμίες περάτωσης του έργου (βλ. αρθρ.48 του Ν.3669/2008).

Μετά την βεβαίωση περαίωσης εργασιών (17/09/2015) του έργου:

Η Δ.Υ. παραβλέποντας τις διατάξεις που αφορούν τη διακοπή εργασιών-διάλυση της σύμβασης (αρθρ. 62 του Ν. 3669/2008) και την βεβαίωση περάτωσης εργασών (αρθρ. 71 του Ν. 3669/2008), δεν απαίτησε την τήρηση των συμβατικών υποχρεώσεων του έργου, όσον αφορά στην πιστοποίηση:

α) Εργασιών του 20ου Λογαριασμού του έργου συνολικού ποσού 69.281,12 €, και

β) Αναθεωρήσεων εργασιών του έργου βάση συντελεστών αναθεώρησης από το Δ’ Τρίμηνο του 2012 για το υπόλοιπο έργο ύψους 82.948,66 € και όχι βάση συντελεστών αναθεώρησης του Γ’ Τριμήνου του 2012

όπου υποβλήθηκαν μετά τις 17/09/2015, ημερομηνία αποδοχής διάλυσης της σύμβασης η οποία επέχει θέση βεβαιωμένης περάτωσης εργασιών του έργου. Επιπροσθέτως, η Δ.Υ οφείλει να διαχωρίσει από τις πιστοποιηθείσες εργασίες του 19ου Λογαριασμού του έργου εκείνες οι οποίες εκτελέσθηκαν μετά τις 17/09/2015.

Επιπροσθέτως:

γ) Η εγκεκριμένη τελική επιμέτρηση (14/09/2015) παραδόθηκε με αδικαιολόγητη καθυστέρηση δύο ετών από τη βεβαιωμένη περαίωση εργασιών (17/09/2015) και χώρίς να επιβληθούν από τη ΔΥ η απαιτούμενες ποινικές ρήτρες καθυστέρησης (παρ. 6 του αρθρ. 52 του Ν. 3669/2018) προς τον Ανάδοχο.

δ) Η επιλογή της διάλυσης της σύμβασης επιφέρει διεκδίκηση αποζημίωσης από τον Ανάδοχο (βλ. αρθρ. 64 του Ν. 3669/2008), ενώ δενέχει έως σήμερα προβεί η ΔΥ στην οικονομική εκκαθάριση του αντικειμένου της σύμβασης.

ε) Η περικοπή εργασιών εξοπλισμού των κτιριακών εγκαταστάσεων της Α’ Φάσης του έργου θίγει την πληρότητα και λειτουργικότητα του παραδοτέου, τα οποία αποτελούν ρητούς όρους και περιορισμούς της διακήρυξης (σελ. 9 αυτής).

Η Π.Α. (Διοικητικό Συμβούλιο του Δημοτικού Γηροκομείου Αργοστολίου) ενέκρνε τις ανωτέρω ενέργειες της Δ.Υ. χωρίς να εντοπίσει τις ανωτέρω ελλείψεις και να λάβει τις σχετικές αποφάσεις.

Κατόπιν των ανωτέρω, παρακαλούμε να μας αποστείλετε έως 11/01/2019, με εμπιστευτικό έγγραφο, τις απόψεις σας επί των ανωτέρω, με έγγραφα στοιχεία τεκμηρίωσης, όπου αυτό κρινεται αναγκαίο και ειναι εφικτό.

Με εντολή Ειδικού Γραμματέα

Κ. Αντωνόπουλος

Ι. Μαρίνη

Χρ. Σπηλιωτόπουλος 

Επιθεωρητές Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης

   

Αναδημοσίευση από www.kefalonianmantata.gr