Την ανατροπή φέρνει ο Σκλαβενίτης, με μια κίνηση που όλοι περίμεναν σχετικά με τη διαδικτυακή του εξάπλωση, τόσο με τις συνεργασίες του όσο και με ιδίες πρωτοβουλίες.
Τέσσερις μήνες μετά από την έναρξη συνεργασίας της Σκλαβενίτης και της e-food στον τομέα των διανομών οι δύο εταιρείες προσφέρουν μία νέα υπηρεσία στους καταναλωτές, ενώ συναγερμός έχει σημάνει λόγω κορωνοϊού.
Από τα τέλη Απριλίου όπου Σκλαβενίτης και e-food ένωσαν τις δυνάμεις τους στο πείραμα του Περιστερίου, έχουν περάσει σχεδόν τέσσερις μήνες.
Πλέον η συνεργασία έχει εξαπλωθεί σε 51 σούπερ μάρκετ που καλύπτουν το σύνολο της Αττικής και ένα πολύ μεγάλο τμήμα του νομού Θεσσαλονίκης.
Ακριβέστερος χρόνος παράδοσης
Από σήμερα η εξυπηρέτηση των καταναλωτών αναβαθμίζεται καθώς οι τελευταίοι έχουν την δυνατότητα να επιλέγουν το δίωρο στο οποίο επιθυμούν να να παραλάβουν τα ψώνια από το σούπερ μάρκετ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά τον υψηλό αριθμό εξυπηρετήσεων και την δοκιμαστική περίοδο η αξιολόγηση των 51 καταστημάτων της Σκλαβενίτης που εξυπηρετούν μέσω της e-food κινείται βαθμολογείται με άριστα από τους καταναλωτές καθώς ο μέσος όρος των αξιολογήσεων είναι πάνω από 4,9 με άριστα το 5.
Και στο βάθος sklavenitis.gr
Υπενθυμίζεται ότι η συνεργασία με την e-food είναι η δεύτερη κίνηση που προχώρησε η Σκλαβενίτης στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου μετά από την απόκτηση του caremarket.gr στις αρχές του χρόνου.
Η εμπειρία από τις δύο αυτές δραστηρίοτητες μαζί με την εκτόξευση του ηλεκτρονικού εμπορίου εξαιτίας του κορωνοϊού αναμένεται να οδηγήσει στην μετονομασία του caremarket.gr σε sklavenitis.gr μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς.
Πηγή: aftodioikisi.gr