Υπάρχει ένα μέρος που με το υπόλοιπο νησί το ενώνει ένα κομμάτι ξηράς. Η άλλη εναλλακτική είναι η μετακίνηση με φέρυ μπωτ.
Παλλική ! Ληξούρι ! Η δυτική όψη της Κεφαλονιάς !
Στην τελική όταν μετακινείσαι με την μηχανή ή το αυτοκίνητο σου, η “γύρα” συμφέρει, συγκριτικά με το κόστος των ακτοπλοϊκών εισητηρίων.
Οπότε ας δούμε κάποια από τα σημεία που ο “Ιανός” ταρακούνησε….
Αν δεν υπάρξει άμεση παρέμβαση από Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και Δήμο Αργοστολίου, οι δυό αρμόδιες αρχές, τότε πολύ φοβάμαι ότι ίσως να είναι αυτός ο χειμώνας του 2020 , του 2021 όπου η Παλλική θα αποκλειστεί ξανά.
Οι μνήμες είναι νωπές από τους σεισμούς του 2014.
Και τότε η Παλλική είχε αποκοπεί και από ξηράς και από θαλάσσης. Μέχρι και σήμερα, βαδίζοντας προς τα τέλη του 2020 η αποκατάσταση στο οδικό δίκτυο από Κριτονού έως και τον Σκαυδολίτη (οι τελευταίες στροφές πριν την τελική ευθεία για αγροτικές φυλακές Λιβαδίου), δεν έχει ολοκληρωθεί.
Ο “ιανός”, αυτό ο πρώτος (γιατί σύμφωνα με τους ειδικούς θα ακολουθήσουν κι άλλοι ισχυρότεροι “Ιανοί”) μεσογειακός κυκλώνας απλώς ανέδειξε τα σημεία εκείνα του οδικού δικτύου που χρίζουν άμεσης αποκαταστασης.
1. Οι έντονες βροχοπτώσεις σε μιά διψασμένη γη, δημιουργησαν προβλήματα στα γεφυράκια πάνω στα οποία “στηρίζεται” ο δρόμος, ο κεντρικός δρόμος Ληξουριού-Αργοστολιού. Εκεί κοντά στις εγκαταστάσεις του κ. Μεταξάτου (Κριτονού). Τα σημάδια διακρίνονται και αποδεικνύουν ότι η παρέμβαση των αρμοδίων πρέπει να είναι ΑΜΕΣΗ !
2. Επαναλαμβάνω… Πολύ νερό, πολύ βροχή….
Και επαναλαμβάνω για εκατοστή φορά, από το 2014 έως σήμερα, ότι τα έργα βραχοπροστασίας έπρεπε να είχαν εκτελεστεί σε όλη την διαδρομή από τον Σκαυδολίτη έως και το Αργοστόλι και όχι σε επιλεκτικά σημεία.
Δείτε…..
Κι αναρωτηθείτε….
Αντέχει η Παλλική να αποκοπεί ξανά δια ξηράς ;;;;;;
Κι αν στον επόμενο δυνατό αέρα ή στην επόμενη δυνατή νεροποντή, φύγουν οι βράχοι, υποχωρήσει το γεφυράκι, ποιός/ποιοί θα πάρει/ουν την ευθύνη αν εκείνη την στιγμή κινείται διερχόμενο όχημα ;;;;;
Αριστέα Χαριτάτου
Αναδημοσίευση από mylixouri.bllogspot.com