Π.Σταμπουλίδης: «Το click away ήρθε για να μείνει – Οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιήσουν όλους τους τρόπους»

Ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης, κατά τη διάρκεια ραδιοφωνικής του συνέντευξης δήλωσε πως οι εκτελέσεις παραγγελιών αυξήθηκαν κατά 50% τη Δευτέρα συγκριτικά με την Κυριακή, ιδίως από τις μεγάλες οργανωμένες αλυσίδες.

Όπως επισήμανε μόνο την Κυριακή και τη Δευτέρα το 40% του όγκου που θα πήγαινε στις ταχυμεταφορές έφυγε και παρελήφθη από τον εξωτερικό χώρο των καταστημάτων. Σημείωσε δε ότι το click away ήρθε για να μείνει και οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιήσουν όλους τους τρόπους για να ανταποκριθούν στις ανάγκες της αγοράς

Ο κ. Σταμπουλίδης δήλωσε ακόμα ότι οι υπηρεσίες νυχιών λειτουργούν με ωράριο και αυστηρά μέτρα αντίστοιχα των κομμωτηρίων. Σχολιάζοντας την αντίφαση καθώς χθες, πριν τις επίσημες ανακοινώσεις, ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, είχε κατακρίνει τη συζήτηση για τα νυχάδικα, ο κ. Σταμπουλίδης, επισήμανε ότι ο λόγος που άνοιξαν τελικά, ήταν καθότι, όπως παραδέχθηκε, δεν μπορούσε να ελεγχθεί η μαύρη εργασία.

Οι εργαζόμενοι στην περιποίηση νυχιών, πήγαιναν από σπίτι σε σπίτι με τον κίνδυνο της κίνησης άρα και της διασποράς. «Δεν μπόρεσε να ελεγχθεί η μαύρη εργασία», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Πηγή: pronews.gr