Το έτος 1813 κατασκευάστηκε η μεγαλύτερη λίθινη γέφυρα της Ευρώπης (μήκος 689,9 μέτρα), αυτή του Αργοστολίου, ύστερα από απόφαση που έλαβε ο Charles de Bosset, ο τότε στρατιωτικός και πολιτικός διοικητής της Κεφαλονιάς. Στο πρόσφατο παρελθόν δημιουργήθηκαν ζωτικής σημασίας προβλήματα, τα οποία και προφανώς δεν επιλύθηκαν. Ο πρωταρχικός στόχος της πρότασης και κατασκευή της εστιάστηκε στην προσπάθεια να ξεπεραστεί η απομόνωση της πρωτευούσης, κάτι που συνάντησε τότε έντονες αντιδράσεις από το τότε τοπικό κυβερνητικό συμβούλιο. Ο Ελβετός διοικητής, εν τούτοις, ήταν αμετάπειστος, κατασκευάζοντας ένα – μετέπειτα – ιστορικό μνημείο που προστατεύεται από τη διεθνή νομοθεσία. Δύο αιώνες έχουν περάσει και ακόμα οι Κεφαλονίτες ασχολούμαστε με την γέφυρα. Ειδικότερα την τελευταία δεκαετία υπήρξαν έντονες αντιδράσεις, με αποκορύφωμα την απόφαση να μην χρησιμοποιείται από οχήματα. Οι ζημιές, εν συντομία, που προκλήθηκαν στη γέφυρα:
- Τον Φεβρουάριο του 1867 λόγω ενός σεισμού που ταρακούνησε συθέμελα το νησί, η γέφυρα υπέστη σημαντικές ζημιές οι οποίες επιδιορθώθηκαν τάχιστα.
- Το 1940 προκλήθηκαν ρωγμές από τους ιταλικούς βομβαρδισμούς.
- Οι Γερμανοί είχαν αποφασίσει να τινάξουν τη γέφυρα αμέσως μετά την αποχώρησή τους από το νησί, τοποθετώντας μάλιστα εκρηκτικούς μηχανισμούς κατά μήκος, γεγονός που δεν συνέβη χάρη στην προσπάθεια Κεφαλονιτών αλλά και Ιταλο-Σλοβένων στρατιωτών.
- Σημαντικές ζημιές προκάλεσε στη γέφυρα, επίσης, ο καταστροφικός σεισμός του 1953, δεδομένου ότι τόσο το οδόστρωμα όσο και τα μέτωπα στα πλαϊνά της γέμισαν ρωγμές. Επισκευάστηκε και δόθηκε και πάλι στην κυκλοφορία.
- Το 2011 και συγκεκριμένα στις 9 Δεκεμβρίου, επανήλθε και πάλι στην επικαιρότητα λόγω πτώσης ενός σημείου. Η γέφυρα, άλλωστε, εμφάνιζε καθιζήσεις, ρωγμές στο κατάστρωμα, διαβρώσεις και πτώσεις σε τσιμεντένια στηθαία.
- Πρόσφατα και μετά την έλευση του «Ιανού» διαπιστώθηκε η πτώση 73 λιθοπλίνθων σε τρία σημεία του βορείου στηθαίου της, συνολικού μήκους 30.70μ.