Εξυπηρέτηση Πολιτών με Βιντεο-κλήση μέσω του ΚΕΠ0120 Ερίσου
Ο Δήμος Σάμης εντάχθηκε στο νέο πρόγραμμα εξυπηρέτησης πολιτών με τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση, γεγονός που στοχεύει στην εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση για συγκεκριμένα αιτήματα των πολιτών, χωρίς την φυσική μετάβασή τους στα ΚΕΠ.
Με την νέα αυτή ψηφιακή πλατφόρμα βελτιώνεται και αναβαθμίζεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών και εξασφαλίζεται απόλυτη διαφάνεια και αποτελεσματικότητα.
Η νέα αυτή υπηρεσία παρέχεται από το ΚΕΠ 0120 του Δήμου μας και δίνει την δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετηθούν για πληθώρα διαδικασιών που αφορούν τις εξής θεματικές κατηγορίες:
- Υπηρεσίες προς τους πολίτες ( πληροφόρηση – αίτηση )
- Υπηρεσίες προς τις επιχειρήσεις
- Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
- Εξυπηρέτηση από τον Δήμο τους.
Διαδικασία συμμετοχής πολιτών στο πρόγραμμα mykeplive
Ο πολίτης πρέπει να δημιουργήσει ένα ραντεβού. Αυτό γίνεται με δύο τρόπους:
- Μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης gov.gr ακολουθώντας την διαδρομή: πολίτης και καθημερινότητα → εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών → εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από ΚΕΠ
- Πληκτρολογώντας τη διεύθυνση :mykeplive.gov.gr
Και στις δύο περιπτώσεις για να επιτραπεί η είσοδος του απαιτούνται οι κωδικοί taxisnet.
Η βιντεοκλήση πραγματοποιείται με τον εκπρόσωπο του ΚΕΠ κατά την διάρκεια λειτουργίας του, την ημέρα και ώρα που έχει επιλέξει ο πολίτης στην κράτησή του ραντεβού του.
Η Αρμόδια Αντιδήμαρχος
Αμαλία Αλυσανδράτου