Το «μυστικό» του Σκλαβενίτη: Κανείς δεν ξέρει τι συμβαίνει όταν αγοράζει αυτά τα προϊόντα

«Καλπάζει» σε κέρδη ο Σκλαβενίτης και ένα μεγάλο κομμάτι αυτής της επιτυχίας οφείλεται σε προϊόντα, που όλοι αγοράζουν διότι είναι οικονομικά, χωρίς όμως πολλοί να ξέρουν όμως ότι βάζοντάς τα στο καλάθι τους, εκτοξεύουν και… τα οικονομικά του Ομίλου!

Ο λόγος κυρίως… για τα χαρτικά της «Γλάρος».

Διαβάζουμε στο euro2day.gr: «Υπερπενταπλασιασμό των καθαρών κερδών της, αύξηση 64,84% στα ταμειακά διαθέσιμα και ενίσχυση 13% στις πωλήσεις της πέτυχε, εν μέσω πανδημίας, σε ενοποιημένο επίπεδο η Γλάρος Χαρτοβιομηχανία συμφερόντων της Σκλαβενίτης.

Οι πωλήσεις του ομίλου -σε αυτόν ενοποιούνται οι εταιρείες Baker MasterANIKABonora και Meat House– ξεπέρασαν πέρυσι τα 83,54 εκατ. ευρώ από 73,902 εκατ. ευρώ!»

Το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου προήλθε και πέρυσι από τη βιομηχανική δραστηριότητα: προϊόντων χάρτου (31,584 εκατ. ευρώ), προϊόντων ζύμης (14,675 εκατ. ευρώ) και προϊόντος κρέατος (13,726 εκατ. ευρώ). Από την εμπορική δραστηριότητα χάρτου εισέρευσαν στα ταμεία του ομίλου 12,28 εκατ. ευρώ και 1,039 εκατ. ευρώ από τα εμπορεύματα ζύμης. Ο τζίρος του υποκλάδου παροχής υπηρεσιών -εστίαση και υπηρεσίες κρέατος- αυξήθηκε στα 9,667 εκατ. ευρώ από 8,925 εκατ. ευρώ.

Σημαντική ήταν η ανάπτυξη των κερδών προ φόρων τα οποία ανήλθαν στα 20,458 εκατ. ευρώ από 5,628 εκατ. ευρώ και των καθαρών κερδών που άγγιξαν τα 17,457 εκατ. ευρώ από 3,477 εκατ. ευρώ. Ανοδικά κινήθηκαν την εξεταζόμενη χρονική περίοδο και τα ταμειακά διαθέσιμα, που ξεπέρασαν τα 3,348 εκατ. ευρώ από 2,031 εκατ. ευρώ. Από το σωρευμένο υπόλοιπο εις νέο το μέρισμα προς τους μετόχους ανήλθε στα 8 εκατ. ευρώ ενώ πέρυσι διανεμήθηκαν στους μετόχους της μητρικής μερίσματα ποσού 13 εκατ. ευρώ.

Για τη φετινή χρονιά, ο στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη της μητρικής, η μείωση του κόστους -όπου αυτό είναι εφικτό- και η αύξηση της κερδοφορίας. Για την Baker Master, που δραστηριοποιείται στα προϊόντα ζύμης, βασική προτεραιότητα αποτελεί η αύξηση των πωλήσεων μέσω μεγάλων αλυσίδων super markets και η βελτίωση των αποτελεσμάτων. Με την αύξηση αυτή θα αντιμετωπιστεί και το γεγονός του ύψους των ιδίων κεφαλαίων της εταιρείας.

Για δε την «ANIKA», στόχος είναι η αύξηση της κερδοφορίας μέσω των εισπραχθέντων μερισμάτων από τη συγγενή εταιρεία «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΑΕΕ» και σε συνάρτηση με την πλήρη εξόφληση των δανειακών της υποχρεώσεων που πραγματοποιήθηκε το 2016, οι προβλέψεις για το μέλλον κρίνονται ικανοποιητικές, σημειώνεται στις οικονομικές καταστάσεις.

Για την «BONORA Ι.Κ.Ε.», στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξή της και η αύξηση της κερδοφορίας και για τη «MEAT HOUSE A.E.», να συνεχίσει και να εντείνει τις προσπάθειές της για την αύξηση των πωλήσεων με όσο το δυνατό χαμηλό κόστος, προκειμένου η εταιρεία να παρουσιάσει θετικά αποτελέσματα και στην τρέχουσα χρήση.

Πλέον, λοιπόν όταν βλέπετε ονομασίες ετικέτες προϊόντων όπως τις παραπάνω, ξέρετε τι συμβαίνει…

Πηγή: aftodioikisi.gr