Cosmote: Σε μια κίνηση που έφερε πολλά χαμόγελα στους χρήστες του δικτύου της, προχωρά η Cosmote καθώς αναβαθμίζει τα δίκτυά της και φέρνει εξωπραγματικές ταχύτητες!
Ξεκινά η σταδιακή δωρεάν αναβάθμιση ταχυτήτων του σταθερού ευρυζωνικού internet για οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές COSMOTE, σε περιοχές που δεν έχει φτάσει ακόμη η οπτική ίνα μέχρι το σπίτι και την επιχείρηση και όπου αυτό είναι τεχνολογικά εφικτό. Η αναβάθμιση αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2022.
Οι συνδρομητές σταθερής COSMOTE, οικιακοί και εταιρικοί, στους οποίους είναι τεχνικά εφικτή η αναβάθμιση, θα μεταφερθούν στην αμέσως επόμενη εμπορικά διαθέσιμη ταχύτητα Internet, διατηρώντας την ίδια τιμή.
Ειδικότερα, συνδρομητές με οικονομικό πρόγραμμα ταχύτητας έως 24Mbps, έως 50Mbps και έως 100Mbps, θα αναβαθμιστούν σε ταχύτητα έως 50Mbps, έως 100Mbps και έως 200Mbps αντίστοιχα, χωρίς να προβούν σε καμία ενέργεια και χωρίς καμία μεταβολή στη διάρκεια του συμβολαίου τους ή του μηνιαίου παγίου.
Η αναβάθμιση θα πραγματοποιηθεί ανάλογα με την κάθε σύνδεση είτε αυτόματα και απομακρυσμένα, είτε σε ορισμένες περιπτώσεις μετά από τεχνική υλοποίηση και επικοινωνία με τους συνδρομητές. Οι συνδρομητές στους οποίους είναι εφικτή η αναβάθμιση, θα ενημερωθούν, αμέσως μετά την ολοκλήρωσή της, μέσω του λογαριασμού σταθερής, της εφαρμογής My COSMOTE App και με γραπτό μήνυμα (sms). Περισσότερες πληροφορίες στο www.cosmote.gr/fiber.
Η στρατηγική απόφαση του Ομίλου ΟΤΕ για δωρεάν αναβάθμιση στην αμέσως επόμενη εμπορικά διαθέσιμη ταχύτητα, ανακοινώθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο στον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, από τον CEO του Ομίλου Deutsche Telekom, κ. Tim Höttges και τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλη Τσαμάζ, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου.
«Στόχος της αναβάθμισης ταχυτήτων είναι η αξιοποίηση των σύγχρονων δυνατοτήτων του δικτύου COSMOTE Fiber από μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού. Μεγαλύτερες ταχύτητες internet, σημαίνει καλύτερη καθημερινότητα και μεγαλύτερη παραγωγικότητα στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο», δήλωσε σχετικά ο Chief Marketing Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ, κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης.
Πηγή: xristika.gr