Το έβδομο κατάστημα της στην Ελλάδα και το πρώτο στην Αθήνα εγκαινίασε στο εμπορικό κέντρο River West η αλυσίδα ένδυσης LC Waikiki, προκαλώντας ανησυχία στους ανταγωνιστές της.
Η εταιρεία της οποίας το προσωνύμιο είναι τουρκικά Zara, λόγω της προέλευσης, της δραστηριοποίησης στο fast fashion με προσιτές τιμές και του στόχου να καταλάβει την τρίτη θέση στην αγορά ένδυσης στην Ευρώπη, αναμένεται να αναπτύξει ταχύτητα στην ελληνική αγορά τα επόμενα χρόνια.
Όπως ανέφεραν στελέχη της στο PowerGame, στα χθεσινά εγκαίνια, στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2022 να λειτουργήσουν άλλα τρία καταστήματα ανεβάζοντας συνολικά τον αριθμό σε δέκα.
Μέχρι τον Ιούνιο αναμένεται να προστεθεί το δεύτερο κατάστημα στην Αθήνα, στο εμπορικό κέντρο του ομίλου Φουρλή, στην οδό Πειραιώς στο Φάληρο καθώς και στην Κέρκυρα ενώ το φθινόπωρο έχει προγραμματιστεί η δημιουργία ενός ακόμη LC Waikiki στην Κομοτηνή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Θράκη είναι η πρώτη περιφέρεια της χώρας όπου η τουρκική αλυσίδα θα έχει παρουσία σε όλους τους νομούς καθώς ξεκίνησε από την Ξάνθη και πριν από λίγες ημέρες εγκαινίασε το κατάστημα της Αλεξανδρούπολης.
Οι άλλες πόλεις που ήδη φιλοξενούν τις συλλογές της είναι η Θεσσαλονίκη, η Λάρισα, η Κόρινθος και η Πάτρα.
Μεσοπρόθεσμος στόχος είναι να τεθούν έως τις αρχές του 2024 άλλα δέκα καταστήματα ενώ σε βάθος χρόνου εκτιμάται ότι η ελληνική αγορά μπορεί να καλυφθεί με 40 – 50 καταστήματα.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η αλυσίδα στην προσπάθεια ταχύτερης επέκτασης της στην Ελλάδα είναι η έλλειψη μεγάλων χώρων σε εμπορικά σημεία.
Στις προθέσεις της είναι η έλευση και άλλων σημάτων που έχουν αναπτυχθεί από τον όμιλο στην λογική που έχουν και οι ανταγωνιστές της Inditex (Zara) και H&M. Τα καταστήματα αυτά θα τοποθετηθούν είτε αυτόνομα είτε ως shop in shop σε μεγάλα LC Waikiki.
Τα σήματα που έχουν προτεραιότητα είναι το LCW Dream (το πρώτο ευρωπαϊκό κατάστημα άνοιξε τον Ιούλιο του 2020 στην Ξάνθη) που ειδικεύεται σε lingerie, το LCW Home με είδη σπιτιού και το LCW Baby
Πηγή: xristika.gr