Ακόμα και στην περίπτωση που παραβιάσετε τα όρια ταχύτητας, υπάρχει ένας εύκολος και ασφαλής τρόπος για να περάσετε κάτω από τα ραντάρ της τροχαίας.
Η τήρηση των ορίων ταχύτητας αποτελεί μέρος του δεκάλογου ενός ευσυνείδητου οδηγού, ο οποίος αποφεύγει τις υπερβολές, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο εμπλοκής ή πρόκλησης ενός σοβαρού τροχαίου ατυχήματος.
Ως εδώ καλά, τι γίνεται όμως όταν για τον έναν ή τον άλλον τρόπο κάποιος υπερβαίνει το όριο ταχύτητας και μάλιστα σε σημείο στο οποίο οι παραβάσεις του ΚΟΚ ελέγχονται με τεχνικά μέσα.
Στην περίπτωση που επιλέξει κάποιος συνειδητά να κινηθεί πάνω από την επιτρεπόμενη ταχύτητα, τότε υπάρχει ένας -και πιθανότατα μοναδικός- τρόπος να περάσει κάτω από τα φωτογραφικά ραντάρ και να αποφύγει τη βεβαίωση της παράβασης.
Η τακτική αυτή βασίζεται σε έναν άγραφο κανόνα που θέλει όλα τα ραντάρ ταχύτητας να διαθέτουν ένα εύρος… ανοχής, δίνοντας ένα μικρό περιθώριο λάθους σε όλους τους οδηγούς.
Το εύρος αυτό είναι συνήθως 10% επί του ανώτατου ορίου ταχύτητας συν 2 ή 3 χλμ./ώρα, τα οποία δημιουργούν ένα μικρό παράθυρο ασφαλείας για εκείνους που θα θελήσουν να φλερτάρουν με τα όρια της απόλυτης νομιμότητας.
Στην περίπτωση, λοιπόν, που η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι τα 130 χλμ./ώρα, τότε είναι πολύ πιθανόν να μην σας βεβαιωθεί κάποια παράβαση ακόμα κι αν κινηθείτε με 146 χλμ./ώρα.
Με δεδομένο μάλιστα ότι το ταχύμετρο του αυτοκινήτου παρουσιάζει μια μικρή απόκλιση, εμφανίζοντας μεγαλύτερη ταχύτητα από την πραγματική, τότε η κίνηση σε έναν αυτοκινητόδρομο με 150 χλμ./ώρα μπορεί να θεωρηθεί αν όχι νόμιμη, τουλάχιστον… συμβατή με τους κανόνες λειτουργίας των ραντάρ ταχύτητας.
Πηγή: carandmotor.gr