«Τρέμουν» Σκλαβενίτης, MyMarket, Lidl: Ο κολοσσός των σούπερ μάρκετ ξαναζωντανεύει στην Ελλάδα, η μεγάλη επιστροφή

Τα Carrefour ξαναζωντανεύουν στην Ελλάδα και αναμένεται να κάνουν δυναμική επιστροφή, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό στα υπόλοιπα σούπερ μάρκετ.

Ειδικότερα, ο Νίκος Βαρδινογιάννης το έχει βάλει στόχο να επαναφέρει την Carrefour στην Ελλάδα, η ιστορία της οποίας ξεκινά το 1959, με τη συνάντηση του Marcel Fournier, ιδιοκτήτη ενός καταστήματος νεωτερισμών στο Annecy και της οικογένειας Badin-Defforey, χονδρέμπορου τροφίμων στο Lagnieu στο Ain.

Προερχόμενοι από επιχειρηματικές οικογένειες, ο Marcel Fournier και ο Denis Defforey εφάρμοσαν self-service γαλλικού τύπου, πρώτα σε μια επιφάνεια 200 τμ, προτού ανοίξουν τον Ιούνιο του 1960 ένα σούπερ μάρκετ 850 τμ, στη διασταύρωση της λεωφόρου Parmelan και της λεωφόρου André-Theuriet στο Annecy.

Άλλωστε η γαλλική λέξη “Carrefour” σημαίνει «σταυροδρόμι» και «δημόσια πλατεία».

Το 1970 η Carrefour εισέρχεται στο Χρηματιστήριο του Παρισιού, ενώ τρία χρόνια αργότερα ξεκινά η «διεθνοποίησή» της, μέσω της εξερεύνησης νέων αγορών. Έτος ορόσημο αποδείχθηκε το 1999, όταν η συγχώνευση της Carrefour με την Promodès γέννησε τον δεύτερο μεγαλύτερο διανομέα στον κόσμο.

Σήμερα, με ένα δίκτυο περίπου 13.000 καταστημάτων, σε περισσότερες από 30 χώρες σε Ευρώπη, Αμερική, Ασία και Αφρική, η Carrefour αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους σούπερ μαρκετ σε παγκόσμιο επίπεδο, με έσοδα ύψους 78,6 δισ. ευρώ το 2020. Ο όμιλος απασχολεί 320.000 εργαζόμενους.

συνέχεια στο enimerotiko.gr