Δήμος Αργοστολίου-Συνάντηση Θεόφιλου με εκπαιδευτικούς και μαθητές: “Διεκδικούμε τον χώρο του παλιού Παιδικού Νοσοκομείου, ώστε εκεί να γίνει ένα Νηπιαγωγείο. Μας έχει παραχωρήσει επίσης ο ΟΑΕΔ, έναν χώρο στα ‘’Υπαλληλικά’’ και εκεί θα φτιάξουμε ένα ακόμα Νηπιαγωγείο” (εικόνες)

Την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2024, ο Δήμαρχος Αργοστολίου Θεόφιλος Μιχαλάτος και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Γιάννης Τζωρτζάτος, δέχθηκαν στο Δημαρχείο Αργοστολίου αντιπροσωπεία της ΕΛΜΕΚΙ, αποτελούμενη από εκπαιδευτικούς και μαθητές, με την οποία συζήτησαν ζητήματα που αφορούν τις σχολικές μονάδες.

Στην συνάντηση, ο Βαγγέλης Βαρδαραμάτος εκπρόσωπος της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και ο Δημήτρης Μαντζουράτος, εκπρόσωπος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επεσήμαναν τα προβλήματα που έχουν προκύψει από την κατάργηση των σχολικών επιτροπών και την χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων από την κεντρική κυβέρνηση, ενώ έθεσαν και ζητήματα σχολικής στέγασης, με έμφαση στα νηπιαγωγεία, που κάποια από αυτά στεγάζονται σε προκάτ αίθουσες.

Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Αργοστολίου, τόνισε πως γίνεται προσπάθεια να επιλυθεί το ζήτημα της σχολικής στέγης και αναφέρθηκε συγκεκριμένα στα σημεία που προβλέπεται να δοθεί χώρος για την κατασκευή νέων σχολείων, όπως είναι ο χώρος στο παλιό Παιδικό Νοσοκομείο, τον οποίο όπως τόνισε: ‘’Διεκδικούμε να τον πάρουμε, ώστε εκεί να γίνει ένα Νηπιαγωγείο. Μας έχει παραχωρήσει επίσης ο ΟΑΕΔ, έναν χώρο στα ‘’Υπαλληλικά’’ και εκεί θα φτιάξουμε ένα ακόμα Νηπιαγωγείο.

Επίσης στο χώρο του ΞΕΝΙΑ, είναι στο σχέδιο να παραχωρηθούν 4 στρέμματα για νέα σχολεία. Η ΚΤΥΠ (Κτιριακές Υποδομές), θα προχωρήσει και το Επαγγελματικό Λύκειο, πάνω από τον κήπο του Νάπιερ, ενώ σε λίγες μέρες θα δημοπρατηθεί και το 2ο Γυμνάσιο Αργοστολίου από την Περιφέρεια’’.

Ο Δήμαρχος Αργοστολίου επεσήμανε επίσης τα εξής: ‘’Ως Δήμος κάνουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να μην έχουμε πρόβλημα με την γραφική ύλη και όποιες άλλες ανάγκες προκύπτουν στα σχολεία. Το μυστικό όμως είναι το κάθε σχολείο να κάνει έναν σωστό προγραμματισμό και να καταγράφει τις ανάγκες του, ώστε να μπορούμε να γνωρίζουμε ποιες είναι αυτές, για να τις καλύπτουμε’’.