Εθνική Τράπεζα: Έκτακτη ενημέρωση για το ebanking και τις συναλλαγές

Η Εθνική Τράπεζα προχωρά σταθερά προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, εξασφαλίζοντας πιο γρήγορες, εύκολες και φιλικές προς το περιβάλλον συναλλαγές. Η χρήση των ψηφιακών μας υπηρεσιών μειώνει τον χρόνο εξυπηρέτησης, ελαχιστοποιεί την ανάγκη φυσικής παρουσίας στα καταστήματα και σας παρέχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε τις τραπεζικές σας υποθέσεις από όπου κι αν βρίσκεστε.

Για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας, ορισμένες συναλλαγές πλέον πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω των ηλεκτρονικών μας καναλιών, όπως το Digital Banking και το Contact Center. Έτσι, εξοικονομείτε χρόνο και απολαμβάνετε μεγαλύτερη ευελιξία στις καθημερινές σας συναλλαγές.

Υπηρεσίες που εξυπηρετούνται ψηφιακά

Από εδώ και στο εξής, μπορείτε να ολοκληρώνετε τις παρακάτω εργασίες γρήγορα και απλά, χωρίς να επισκεφθείτε κάποιο κατάστημα:

Διαχείριση καρτών και PIN

  • Δημιουργία νέου 15ψήφιου πίνακα για PIN
  • Υπενθύμιση και ανάκτηση PIN
  • Ξεκλείδωμα PIN

Διαχείριση Digital Banking κωδικών

  • Επανέκδοση κωδικών
  • Ξεκλείδωμα password
  • Αλλαγή username
  • Ξεκλείδωμα OTP

Διαχείριση συναλλαγών και αιτημάτων

  • Αμφισβήτηση συναλλαγών σε POS και ePOS
  • Διερεύνηση πορείας εμβασμάτων
  • Ρυθμίσεις στο πρόγραμμα επιβράβευσης Go For More
  • Αντιλογισμός εξόδων, τόκων και πληρωμών καρτών
  • Έλεγχος συναλλαγών ATM/APS

Πάγιες εντολές

  • Ανάθεση νέας πάγιας εντολής
  • Ακύρωση ή τροποποίηση υφιστάμενης πάγιας εντολής
  • Επιστροφή ποσού (Refund)

Αντίγραφα κινήσεων λογαριασμών και καρτών

  • Πρόσβαση σε αντίγραφα κίνησης καταθετικών λογαριασμών
  • Πρόσβαση σε αντίγραφα κίνησης χρεωστικών, πιστωτικών και prepaid καρτών

Σημείωση: Ορισμένες υπηρεσίες, όπως η επικαιροποίηση στοιχείων, είναι διαθέσιμες μέσω του Contact Center στο 210 48 48 484.

Ψηφιακές ευκολίες για τους πελάτες μας

Για να εκμεταλλευτείτε πλήρως τις δυνατότητες του Digital Banking, μπορείτε να αποκτήσετε κωδικούς σύνδεσης εύκολα και γρήγορα, ακολουθώντας τις οδηγίες στην ιστοσελίδα μας.

Επιπλέον, πλέον έχετε τη δυνατότητα:

  • Να υπογράφετε και να ανταλλάσσετε ψηφιακά έγγραφα και δικαιολογητικά για τραπεζικές εργασίες.
  • Να προγραμματίζετε ραντεβού στα καταστήματά μας μέσω της ιστοσελίδας nbg.gr ή του Digital Banking.
  • Να χρησιμοποιείτε ηλεκτρονική υπογραφή μέσω της πλατφόρμας μας.
  • Να επικαιροποιείτε τα στοιχεία σας online μέσω της υπηρεσίας eGov-KYC.

Αναλυτικά:

Οι διαδικασίες μας εξελίσσονται και ψηφιοποιούνται συνεχώς, κάνοντας την ολοκλήρωση των συναλλαγών σας ακόμα πιο απλή. Σκοπός μας είναι να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία για τις συναλλαγές σας, να μειώσουμε τον χρόνο διεκπεραίωσής τους και φυσικά το οικολογικό αποτύπωμα που προκύπτει από αυτές.

Έτσι, μεταφέρουμε λειτουργίες και υπηρεσίες μας στα κανάλια ψηφιακής εξυπηρέτησης που δεν απαιτούν τη φυσική σας παρουσία σε Κατάστημα, όπως το Digital Banking και το Contact Center, για την ακόμα πιο εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτησή σας, τη στιγμή που επιθυμείτε και από όπου εσείς επιλέγετε.

Ειδικότερα, παρακάτω μπορείτε να δείτε τις εργασίες που θα εξυπηρετούνται αποκλειστικά μέσω των ψηφιακών μας καναλιών και μπορούν να ολοκληρωθούν μέσω Digital Banking εύκολα και γρήγορα, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτείτε κάποιο από τα καταστήματά μας:

  • Πάγιες εντολές σε οργανισμούς. Ειδικότερα:
    • Ανάθεση νέας Πάγιας Εντολής
    • Ανάκληση υφιστάμενης Πάγιας Εντολής
    • Τροποποίηση υφιστάμενης Πάγιας Εντολής και Επιστροφή ποσού (Refund)*
  • Αντίγραφα κίνησης λογαριασμών και καρτών. Ειδικότερα:
    • Αντίγραφα κίνησης καταθετικών λογαριασμών
    • Αντίγραφα κίνησης καρτών (πιστωτική, χρεωστική και prepaid)

 

* Υπηρεσία διαθέσιμη μόνο μέσω Contact Center στο 210 48 48 484

Αν δεν έχετε αποκτήσει κωδικούς Digital Banking, δείτε εδώ πώς μπορείτε να το κάνετε σε λίγα μόνο βήματα.

Εναλλακτικά, για τις παραπάνω εργασίες, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Contact Center, καλώντας στο 210 48 48 484.

Στη νέα Ψηφιακή Εποχή, πλέον:

  • Υπογράφετε και ανταλλάσσετε ψηφιακά τα αναγκαία έγγραφα και δικαιολογητικά, κατά την ολοκλήρωση τραπεζικών εργασιών στα καταστήματά μας.
  • Προγραμματίζετε το ραντεβού σας σε ένα από τα καταστήματά μας, όταν αυτό είναι απαραίτητο, μέσω του nbg.gr και του Digital Banking.
  • Χρησιμοποιείτε την ηλεκτρονική υπογραφή μέσω Digital Banking.
  • Επικαιροποιείτε τα στοιχεία σας online, μέσω του Digital Banking και της υπηρεσίας eGov-KYC.