Το μελέτησαν πολύ όπως φάνηκε το σποτ για το Restart Tourism, την εθνική καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό που παρουσίασε το βράδυ της Πέμπτης η κυβέρνηση σε μία νέα επικοινωνιακή φιέστα.

Το βίντεο διαρκεί 40 δευτερόλεπτα, προβάλει μόνο ένα πλάνο μίας παραλίας από ψηλά ενώ ακούγεται μία φωνή να λέει (στα αγγλικά):

“Τι κάνει το ελληνικό καλοκαίρι τόσο πολύτιμο; Δεν είναι η θάλασσα, δεν είναι ο ήλιος. Είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι διανοητική κατάσταση. Το να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς. Να συνδέεσαι με τη φύση. Να αισθάνετσαι ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι. Για αυτό φέτος απολαύστε το ελληνικό καλοκαίρι σου όπου και αν είστε”.

Καταλάβατε;

Όπου κι αν είστε” μπορείτε να απολαύσετε το ελληνικό καλοκαίρι, γιατί το ελληνικό καλοκαίρι σύμφωνα με τη χρυσοπληρωμένη καμπάνια των 32 εκ. ευρώ που ανέλαβε με απευθείας ανάθεση η Marketing Greece, είναι διανοητική κατάσταση, είναι τρόπος σκέψης, είναι αντίληψη, όπως τέλος πάντων μεταφράζει κανείς το “state of mind”. Το “όπου κι αν είστε” μπορεί να εννοεί όπου κι αν είστε στην Ελλάδα αλλά επειδή είναι state of mind όπως προείπαμε, μπορεί να εννοεί όμως ακόμα πιο γενικά “όπου κι αν είστε”…

Η απλή ερώτηση βέβαια που προκύπτει είναι αφού το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι ο ήλιος, δεν είναι η θάλασσα  αλλά είναι…state of mind και μπορείς να το απολαύσεις όπου και αν είσαι, τότε γιατί αγαπητοί “φωστήρες” να έρθει κάποιος στην Ελλάδα για να το απολαύσει;

Πηγή: https://thefaq.gr/