Επιστροφή στον Αυγουστιάτικο Πειραιά του 1998.
Παρασκευή απόγευμα, στις πέντε το απόγευμα, το “Νταλιάνα” αναχωρεί για Πάρο-Νάξο-Ίο-Θήρα-Ηράκλειο-Κάσο-Κάρπαθο-Ρόδο.
Δίπλα το “Ρομίλντα” φορτώνει για Πάτμο-Λέρο-Κάλυμνο-Κω-Νίσυρο-Τήλο-Ρόδο.
Εποχές μεγάλης δόξας για την GA Ferries και το “Νταλιάνα”.
Δέκα χρόνια μετά θα ερχόταν το οριστικό τέλος για την εταιρεία του καπετάν-Μάκη του Αγούδημου και τα πλοία του στόλου.
Άνοδος και Πτώση μιας εταιρείας που πρόσφερε πολλά σε εποχές που τα νησιά είχαν ανάγκη πλοία με μεγάλα γκαράζ όλο το χρόνο.
Ακμή και παρακμή για μία εταιρεία που κατά καιρούς είχε στενές σχέσεις και με τα δύο μεγάλα κόμματα της εποχής της.
Ξεκίνησε τα δρομολόγια το 1989 με το “Νταλιάνα”, το “Μιλένα”, το “Δήμητρα” και το “Ροδάνθη”.
Τον Οκτώβριο του 1993, με τη νίκη του ΠΑΣΟΚ, πήρε το πράσινο φως για τα Δωδεκάνησα.
Με το “Μαρίνα” και το “Ροδάνθη” στις κύριες γραμμές για Κω-Ρόδο.
Και το “Δήμητρα”, το “Ρομίλντα”, το “Μιλένα”, το “Νταλιάνα” σε γραμμές κορμού των Δωδεκανήσων, αλλά και στη γραμμή Ρόδου-Ηρακλείου-Σαντορίνης-Πειραιά, σχεδόν στη σημερινή γραμμή του “Πρέβελης” με εξαίρεση τη Μήλο, την Ανάφη, το Διαφάνι και τη Χάλκη.
Στην πορεία του χρόνου η εταιρεία απέκτησε στενές σχέσεις και με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.
Η μη ανανέωση του στόλου και ο ανταγωνισμός από νεότερα και ταχύτερα πλοία αποτέλεσαν τη χαριστική βολή.
Το κύκνειο άσμα παίχτηκε το 2009 όταν το “Ροδάνθη” διέκοψε οριστικά τα δρομολόγια του στη γραμμή της Παροναξίας.
Από τη γραμμή που πρωτοξεκίνησε το όραμα του καπετάν-Μάκη του Αγούδημου το 1989.
Είκοσι χρόνια μετά στην ίδια γραμμή έπεσαν οριστικά οι τίτλοι τέλους.
Από το fb