Γεμίζει κόσμο η Ζάκυνθος από την διαφήμιση του 11880 | Μεγάλη οικονομική ανάσα ο εσωτερικός τουρισμός

Στους τρεις πρώτους ελληνικούς προορισμούς για τον εσωτερικό τουρισμό βρίσκεται η Ζάκυνθος για το καλοκαίρι του 2021.

Δεδομένων των συνθηκών, η παρτίδα δείχνει ότι είναι η πλέον κερδισμένη χρονιά για την τελευταία τριετία, αφού η στόχευση στον εσωτερικό τουρισμό (κάποτε τον απαξιώναμε) είναι μονόδρομος.

Άμεσα κερδισμένοι, οι ιδιοκτήτες σε μεμονωμένα καταλύματα τύπου airbnb, καταστήματα εστίασης, καταστήματα παραλίας, σουβενίρ, εταιρίες καυσίμων κλπ. Και τα οργανωμένα ξενοδοχεία όμως, δείχνουν να έχουν την δυνατότητα να διαθέσουν δωμάτια στον εσωτερικό τουρισμό, αφού οι ξένοι tour operators κινούνται σε χαμηλά επίπεδα δέσμευσης δωματίων.

Δήμος και οικονομικοί φορείς δεν υπάρχουν στο χάρτη

Κανένας Ζακυνθινός φορέας και κυρίως ο Δήμος, δεν κινήθηκε οργανωμένα, για να διεκδικήσει το τουριστικό μέρος από τον εσωτερικό τουρισμό που ανήκει στο όμορφο νησί μας.
Ο Ζακυνθινός Δήμος, διεκδικεί έσοδα από μια οικονομία την οποία δεν τονώνει. Μονίμως παίρνει χωρίς να δίνει.
Αντίθετα, πολλές νησιωτικές περιοχές της χώρας, αλλά και περιοχές της χερσαίας Ελλάδας, κινήθηκαν οργανωμένα, ξόδεψαν χρήματα και κατάφεραν να εισπράξουν πολλαπλά οφέλη.
Η διαδικασία μια ολοκληρωμένης προβολής, ξεκινάει από την δημιουργία περιεχομένου.
Ποιος είμαι, τι παρέχω, γιατί ο τόπος που προτείνω είναι η βέλτιστη επιλογή, προσφορές κλπ.
Με δεδομένο το πολύ δυνατό περιεχόμενο, στο δεύτερο στάδιο, μπαίνει το πρόγραμμα διάχυσης του. Σε ποια μέσα, πως, πόσο, πότε…
Οι πυλώνες της Ζακυνθινής οικονομίας (Δήμος, ξενοδόχοι, εστίαση, μεταφορές, προμήθειες προϊόντων, τουριστικές υπηρεσίες γύρω από τη διαμονή κλπ) γα τρεις δεκαετίες, έχουν την απίστευτη απαίτηση, να εισπράττουν πολλά, χωρίς να ξοδεύουν.
Θέλουν να ξοδεύουν στην ανάπτυξή του μαγαζιού τους και όχι στο χτίσιμο ενός νησιού.
Και δεν μιλάμε μόνο για έξοδα σε ευρώ, αλλά δεν θέλουν να ξοδέψουν ούτε μία ώρα από το χρόνο τους.
Διότι το brand δεν είναι ούτε το ξενοδοχείο, ούτε το εστιατόριο, ούτε το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο και σκάφος, ούτε το ταξί, ούτε η άμαξα…
Το brand είναι η ΖΑΚΥΝΘΟΣ
Και τα θαύματα τελείωσαν…. Σήμερα, υπάρχει τρελός ανταγωνισμός και μια νέα εποχή που έρχεται με πανδημία, αλλά στη συνέχεια και χωρίς αυτήν.

Το 11880 και ο Γιώργος Θεοδόσης έσωσαν την παρτίδα

Για μια ακόμη χρονιά, όλο το γίγνεσθαι της Ζακυνθινής προβολής στηρίχθηκε στις προσωπικές προσπάθειες και στα χρήματα που διέθεσε ο συμπατριώτης μας Γιώργος Θεοδόσης και η εταιρία του 11880.
Μια οργανωμένη προβολή, τόσο με πολύ ακριβό περιεχόμενο (υλικό δημοσιότητας), όσο και με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για την διάχυση στην ελληνική τηλεόραση και στα social.
Ένας άνθρωπος, που (ακόμη και φέτος) η Ζάκυνθος και η οικονομία της, του οφείλει πολλά.
Ένας άνθρωπος, που δεν ζήτησε τίποτα από κανέναν, αλλά όλοι οι υπόλοιποι του οφείλουμε ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Γιατί, τίποτα δεν γίνεται από μόνο του και σήμερα βλέπουμε κάθε μέρα, πόσος κόσμος έρχεται στο νησί και πόσο ωφελείται η πληγωμένη οικονομία μας.
Οι γκρίνιες δεν φέρνουν ποτέ αποτέλεσμα.
Οι οικονομικές δυνάμεις του τόπου πρέπει να μάθουν ότι δεν έχει νόημα να διαμαρτύρεσαι μέσα σε πανικό. Δεν βγάζει νόημα να σχολιάζεις άλλους ότι δεν κάνουν κάτι για τον τουρισμό και το νησί.
Νόημα έχει, να εκφράζεις ένα ευχαριστώ σε όποιους δημιουργούν με σοβαρά αποτελέσματα και να δουλεύεις πολύ σκληρά για να προσφέρεις ότι μπορείς κι εσύ.
Οι οργανωμένες προσπάθειες πάντα φέρνουν μεγάλα αποτελέσματα.
Σαφώς δεν θα αλλάξει κάτι, έτσι θα συνεχίζουμε, μέχρι να σταματήσουν να υπάρχουν ευεργέτες και η ωραία ζακυνθινή φύση της φιλτάτης πατρίδος μας!
Όλοι μας “κηφήνες είμαστε” και όσα “αρπάξουμε” περισσότερα και γρηγορότερα…
Δεν μάθαμε και δεν μας έμαθαν ποτέ να λειτουργούμε μαζί και οργανωμένα.
Να κερδίζουμε μαζί και να ξοδεύουμε όλοι, από ότι έχουμε… ο καθένας!
Μάθαμε να διεκδικούμε τα ασύστολα δικαιώματα μας χωρίς καμία υποχρέωση!

Ιούλιος 2021
Σπύρος Καμπιώτης

Πηγή: imerazante.gr