Η “ηχηρή αποχώρηση από το Ιόνιο” και οι πιθανές εξελίξεις σε Δυτικές Κυκλάδες ή Σποράδες

Χθες είχαμε μια ηχηρή αποχώρηση από το Ιόνιο, καθώς η Kefalonian Lines με επίσημη ανακοίνωση της και μετά από 5 χρόνια παρουσίας στην περιοχή, αποφάσισε την αναστολή των δρομολογίων της στις ακτοπλοϊκές γραμμές Ζακύνθου και Κεφαλονιάς, την ενεργοποίηση του ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ. (3.484gt/1975) σε άλλη γραμμή και την πώληση του θρυλικού ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ (3.924gt/1975) στην Levante Ferries.
Το γεγονός αυτό σίγουρα δεν αποτελεί μια καλή εξέλιξη για την εξυπηρέτηση των νησιών της γραμμής, ωστόσο ο σκληρός ανταγωνισμός στην περιοχή σε συνδυασμό με τους λόγους βιωσιμότητας που εξέθεσε η κεφαλλονίτικη εταιρεία, αφήνουν πλέον το πεδίο ελεύθερο στην Levante Ferries να κυριαρχήσει στο Ιόνιο.
Στα αποτελέσματα αυτής της εξέλιξης, μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν:
• η δέσμευση της Ionian Group να δρομολογήσει πλοίο στη γραμμή Πάτρα-Σάμη (εφόσον αυτή επιδοτηθεί)
• η αξιοποίηση του ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ. στο Αιγαίο όπου κυριαρχούν το Attica Group και η Seajets!
• καθώς και η τύχη του ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι (2.157gt/1973) που είναι παροπλισμένο εδώ και αρκετό καιρό.
Λέτε να έχουμε εξελίξεις σε δυτικές Κυκλάδες ή Σποράδες?
φωτο: Det (Shipspotting)

Από το fb του Spyridon Roussos