Αγαπητό kefalonia magazine

Παρατηρώ τελευταία ότι η επικοινωνιακή στρατηγική της Δημοτικής Αρχής έχει δύο “γραμμές” και καταλήγω στο συμπέρασμα ότι διεξάγεται ένας άτυπος εσωκομματικός “αγώνας” για το ποια από τις δύο θα επικρατήσει.

Η μία “γραμμή” είναι η ήπια που βασίζεται κυρίως στην επίδειξη του έργου της Δημοτικής αρχής που έχει γίνει, γίνεται ή πρόκειται να γίνει έστω και αν αυτό αμφισβητείται

Η άλλη είναι η σκληρή και βασίζεται σε “μπαράζ” δημοσιευμάτων σε μέσα που “ελέγχονται” από το “Μέγαρο” και έχει ως στόχο την απαξίωση, υποβάθμιση, αποδόμηση και αρκετές φορές την κατασυκοφάντιση των πολιτικών αντιπάλων.

Τώρα ποια από τις δύο “γραμμές” θα επικρατήσει, εξαρτάται και από την πορεία των γεγονότων και τις προοπτικές της Δημοτικής Αρχής στις εκλογές του Μαίου

Ο τοπικός αναλυτής