Αν υποθεσουμε πως φετος η σεζον ισως να μην ειναι σαν τις προηγουμενες που περασαν εχουμε αφθονο χρονο να δουλεψουμε πανω στο “Τουριστικο μας προιον” οι επισκεπτες λοιπον πριν αποφασισουν να πανε σε ενα Νησι ψαχνουν να δουν τι προσφερει..και με βαση αυτων διαχωριζεται ηλικιακα ο Τουρισμος μας..Οι νεοι ψαχνουν να πανε στα νησια που τους καλυπτουν τις απαιτησεις και οι πιο μεγαλης ηλικιας ψαχνουν να πανε στα νησια που καλυπτουν τις δικες τους απαιτησεις..Αν δεν γινουν επενδυτικες κινησεις ωστε να μπορουμε να αλλαξουμε λιγο την Ηλικια των Τουριστων του Νησιου μας δυστυχως θα μενουμε στασιμοι αλλα και με ενα Τουριστικο συνολο οπου δεν εχει καταναλωτικο ενδιαφερον λογω ηλικιας.Θελω να εκφρασω ενα μεγαλο μπραβο σε ολα τα μαγαζια της πολης που μεσα σε ολη αυτη την δυσκολη φουρτουνα καταφεραν και ανακαινησαν τα μαγαζια τους..κανανε οτι εργασιες χρειαζοντουσαν και οσα μαγαζια το χρειαζοντουσαν γιατι μην ξεχναμε το location της πολης μας παιζει σημαντικο ρολο για τους Τουριστες του νησιου που μας επισκεφτονται..οσα περισσοτερα μπορουμε να προσφερουμε λοιπον με κομψα και ομορφα μαγαζια..τοσο αναδεικνυουμε το Ληξουρι μας.

Από το fb του Christos Kontarinis

Προηγούμενο άρθροΑπίστευτες εικόνες σε rave party «καραντίνας»: Βίασαν 18χρονη, νεκρός 20χρονος από υπερβολική δόση (pics & vids)
Επόμενο άρθροΛηξούρι: Το μήνυμα Κατσιβέλη για τις πανελλαδικές εξετάσεις