Καλώς ή κακώς, μέχρι το 2019 ο ελληνικός τουρισμός λειτουργούσε σε μεγάλο βαθμό με τον «αυτόματο πιλότο». Το brand name «Greece» Κεφαλονιά πουλούσε με ιδιαίτερη ευκολία στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά (Αγγλία )οι μεγάλοι tour operators μας «έριχναν» τους τουρίστες «από το ελικόπτερο» (χωρίς να απαιτείται κάποια ιδιαίτερη προσπάθεια από μέρους μας) και οι μεγάλες ιστοσελίδες κρατήσεων δωματίων (όπως π.χ. η Booking) είχαν «απλοποιήσει» σε μεγάλο βαθμό το έργο των ξενοδοχείων και των τουριστικών Καταλυμάτων
Δυστυχώς για όλους η Πανδημία τα άλλαξε όλα συν ο ΙΑΝΟΣ
Πρέπει να βάλουμε όλοι πλάτη !!!!!
(Τι εννοώ)
Πρέπει να τα κάνουμε όλα από την αρχή και σωστά
Αυτή είναι η Αλήθεια
Ανάρτηση του επιχειρηματία Jimmys Mikelatos