“Ενωμένη Τετράπολη” προς Δημοτική Αρχή: Παραιτηθείτε!

Στις 24 και 25 Αύγουστου 2018  με απόφαση της  ΑΑΔΕ ανεστάλη η λειτουργία της πολύπαθης παραλίας του Πλατύ Γιαλού.

Εν όψει του σοβαρότατου αυτού γεγονότος τόσο από οικονομικής όσο και από ηθικής πλευράς, σύσσωμη σχεδόν η αντιπολίτευση ζήτησε την σύγκληση του δημοτικού συμβουλίου προκειμένου να συζητηθεί το θέμα της αναστολής της λειτουργίας του πλατύ γιαλού και κυρίως των προεκτάσεων του.

Και εξηγούμαστε!!

Για να καταστεί δυνατή η λειτουργία της παραλίας και του κυλικείου του Πλατύ Γιαλού στις 7 Αυγούστου  ο Δήμαρχος μετά από συνοπτικό διαγωνισμό ανέθεσε σε ιδιωτική εταιρεία το έργο ” ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΥΛΙΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΛΑΤΥ ΓΙΑΛΟΥ..”  σύμφωνα με σχετική σύμβαση που έλαβε αριθ. πρωτ. 21213/7.8.2018.(ΑΔΑ 6ΑΨΚΩΕ5-72Δ)

Στο άρθρο 7 της ως άνω σύμβασης μεταξύ των άλλων αναφέρεται επί λέξει:

“Ο Δήμος Κεφαλλονιας έχει την πλήρη ευθύνη για την διαχείριση και τον έλεγχο του κυλικείου και των ξαπλωστρων της παραλίας πλατύ γιαλού  και ο υπάλληλος που θα ορισθεί θα είναι υπεύθυνος για τις παραγγελίες που απαιτούνται για την λειτουργία του κυλικείου καθώς και για τον έλεγχο των ταμείων (κυλικείου και ξαπλωστρων)”

Από την υπ αριθμ 3/2018 μελέτη με τίτλο “Υπηρεσίες λειτουργίας υποδοχής κυλικείου και παραλίας Πλατύ Γυαλου…” την οποία ενέκρινε το Δημοτικό συμβούλιο  με την υπ αριθμ 79/2018 απόφαση του ορίζεται ότι η παραλία και το κυλικείο θα λειτουργούν καθημερινά από 9.00πμ έως 9.00 μμ.

Με βάση λοιπόν την σύμβαση  προκύπτει πέραν πάσης αμφιβολίας ότι για την λειτουργία της παραλίας απαιτούνται δύο ταμεία καθώς και ο ορισμός κατάλληλου  δημοτικού υπαλλήλου για τον έλεγχο των προμηθειών και των ταμείων εισπράξεως.

ΕΛΕΓΧΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΟΣ ΑΠΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.

Με δεδομένο ότι το ωράριο λειτουργίας κυλικείου και παραλίας είναι από τις 9.00 πμ έως 9.00 μμ καθημερινά, απαιτούνται τουλάχιστον δυο δημοτικοί υπάλληλοι για την λειτουργία του πλατύ γιαλού  από  Δευτέρα έως Παρασκευή και δυο ακόμη υπάλληλοι  για το Σάββατο και την Κυριακή υπό τις προϋποθέσεις που προβλέπει ο νόμος για  εργασία δημοτικών υπαλλήλων κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Δηλαδή πρακτικά απαιτούνται τέσσαρες υπάλληλοι για την λειτουργία του πλατύ γιαλού σύμφωνα πάντα  με τα προβλεπόμενα στην υπογεγραμμένη σύμβαση μεταξύ του Δήμαρχου και της εταιρείας,

Αντί αυτού ο κ Δήμαρχος με την υπ αριθμ 17521/3.7. 2018 απόφαση του  διόρισε μόνιμο δημοτικό υπάλληλο του κλάδου ΥΕ καθαριότητος “για την καθαριότητα της παραλίας και των κοινοχρήστων τουαλετών” ο οποίος ” πέρα από τις εργασίες καθαριότητος που θα εκτελεί θα συντονίζει και επιβλέπει την εύρυθμη λειτουργία της παραλίας” .

Μετά τα παραπάνω προκύπτει πέραν πάσης αμφιβολίας ότι η λειτουργία του κυλικείου και της παραλίας του πλατύ γιαλού από την ημερομηνία έναρξης της μέχρι και σήμερα λειτουργεί με την φιλοτιμία του αναδόχου.

Όμως από πλευράς Δήμου η λειτουργία της παραλίας είναι παντελώς ασύδοτη και ουδείς γνωρίζει  αν υπάρχει και σε ποια έκταση απώλεια των εσόδων του δήμου  και του ελληνικού δημοσίου.

Η διακοπή λειτουργίας της παραλίας του πλατύ γυαλού από την ΑΑΔΕ  όμως πιστοποιεί πέραν πάσης αμφιβολίας ότι υπάρχει απώλεια εσόδων.

Αυτά λοιπόν τα  θέματα που οδήγησαν στο κλείσιμο της παραλίας δηλαδη :

  • την πανελλήνια πρωτιά της καταγραφής του Δήμου μας ως φοροφυγαδα,
  • την πλήρη  ανυπαρξία έλεγχου της λειτουργίας της παραλίας του πλατύ γιαλού εκ μέρους του Δήμου μεχρι σήμερα
  • και το θέμα των απολυμένων εσόδων του Δήμου και του Δημοσίου
  • το τεράστιο ηθικό βάρος όλων αυτών των παραλείψεων της δημοτικής αρχής

η πλειοψηφία του Δημοτικού συμβουλίου αρνήθηκε να τα συζητήσει και τα ανέβαλε μέχρι, λέει, να τελεσιδικίσει η ένσταση του Δήμου για την φοροδιαφυγή.

Και καλά !!!!

Για  το θέμα της φοροδιαφυγής κύριοι σύμβουλοι της πλειοψηφίας θα περιμένετε την τύχη της ένστασης σας λες και δεν την ξερετε!!!

Τις άλλες καυτές προεκτάσεις της λειτουργίας του πλατύ γιαλού γιατί δεν θελήσατε να τα συζητήσετε:::::

Για την παράταξη μας,  ο Δήμαρχος και η αντιδήμαρχος αρμόδια για τα οικονομικά του Δήμου, πρέπει να λογοδοτήσουν για την ασύδοτη λειτουργία της παραλίας του πλατύ γιαλού, αφού μέχρι σήμερα ουδείς κατάλληλος δημοτικός υπάλληλος έχει ορισθεί για να επιβλέπει  την λειτουργία της με συνέπεια την απώλεια εσόδων τόσο για το Δήμο, όσο και για το Ελληνικό Δημόσιο, αλλά και για το τεράστιο ηθικό θέμα  της  υπόθεσης .

Η προσπάθεια της Δημοτικής αρχής να φορτώσει  τις πράξεις και παραλείψεις  της  στον δημοτικό υπάλληλο στον όποιο είχε αναθέσει την καθαριότητα των τουαλετών και της παραλίας είναι το λιγότερο ευτελής  και δεν μπορεί να αποσείσει κατά κεραία τις ευθύνες της.

Και ακριβώς λόγω της τεράστιας σοβαρότητας του θέματος όφειλε η δημοτική αρχή να το  συζητήσει στο σύνολο του, όπως ζήτησε η αντιπολίτευση,  και όχι να χώσει το κεφάλι της στην άμμο σαν την στρουθοκάμηλο, και να ψηφίσει την αναβολή της συζήτησης.

Περιμένουμε την πρώτη παραίτηση της αντιδημάρχου οικονομικών ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΤΥΧΊΑ  της να περιφρουρήσει τα οικονομικά συμφέροντα  του Δήμου  και την εντολή του Δήμαρχου για την διεξαγωγή ΕΔΕ με σκοπό  την πλήρη διερεύνηση του θέματος και τον καταλογισμό ευθυνών.

Είμαστε βέβαιοι ότι η επόμενη παραίτηση μετά την ΕΔΕ θα είναι η δική του!!!

Από το Γραφείο Τύπου

Αργοστόλι 2 Σεπτεμβρίου 2018