“Θέλουμε για μια φορά, να ακουστούμε τα παιδιά και εμείς και να δοθούν επί τέλους οι λύσεις που επιβάλλονται στα προβλήματα”

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ 2ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ

ΠΡΟΣ: -ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

-ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ

-ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ

-ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ                                                                                                                                                                               Αργοστόλι     27/10/2020

Ως ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων του 2ου Λυκείου Αργοστολίου, θέλουμε για μια φορά, να ακουστούμε τα παιδιά και εμείς και να δοθούν επί τέλους οι λύσεις που επιβάλλονται στα προβλήματα,  για την ομαλή και ασφαλή λειτουργία του Σχολείου μας αλλά και του συνόλου των σχολείων, όπου ανάλογα προβλήματα υπάρχουν ή είναι κοινά.

Το σχολείο μας όπως και το 1ο Λύκειο, βρίσκονταν σε κατάληψη μία εβδομάδα ως ύστατο τρόπο διαμαρτυρίας.

Τι ζητούν τα παιδιά στα κύρια αιτήματα τους;

  1. Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:

Α.  στον περιφερειακό δρόμο στην είσοδο των σχολείων.

Β. στην οδό Λάσσης, όπου ένα μεγάλο μέρος των παιδιών ανεβοκατεβαίνει καθημερινά, σε έναν δρόμο χωρίς  πεζοδρόμια στο μεγαλύτερο μήκος του.

Αλήθεια! Σε περίπτωση ατυχήματος (και δεν λέμε κάτι άλλο), θα έχουμε τότε δικαιολογίες;

  1. Μείωση μαθητών στις τάξεις που απαιτείται, λόγω covid, γιατί από μόνη της η χρήση μάσκας δεν μπορεί να δημιουργήσει ασφαλέστερες συνθήκες. Επάρκεια μασκών στα σχολεία.

Ενόψει του εξελισσόμενου νέου κύματος της πανδημίας, χρειάζεται τεκμηρίωση;

  1. Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων που εισάγει πάλι το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, η οποία οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην αύξηση της παραπαιδείας με ότι αυτό συνεπάγεται για την παραπέρα υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας, αλλά και την δυνατότητα των οικογενειών να μπορούν να ανταπεξέλθουν (μετά από τόσα χρόνια κρίσης).
  2. Τα σχολικά λεωφορεία, που μεταφέρουν επίσης έναν μεγάλο αριθμό μαθητών, να έχουν πληρότητα 50% και όχι 80 έως 100% συν όπως συμβαίνει.
  3. Να σταματήσει η τιμωρητική λογική του Υπουργείου Παιδείας για τους μαθητές των καταλήψεων, που τους διαχωρίζει σε καταληψίες και μη.

Αναζητά ενόχους και υποκινητές όταν είναι αυτό που ρίχνει λάδι στη φωτιά και επιδεικνύει αυταρχισμό. Επίσης προσπαθεί να κάνει τους δασκάλους τους «καταδότες».

  1. Κακοτεχνίες στις Κτιριακές εγκαταστάσεις του Σχολείου.

Στο καινούργιο μας σχολείο, δεν έχει γίνει ακόμη η αποκατάσταση στις κακοτεχνίες (εισροή υδάτων, παράθυρα, αποστάσεις από τοιχία  του γηπέδου κλπ.) και δεν έχει ακόμη παραληφθεί απ΄το Δήμο. Πότε αναμένεται;

Στο Ληξούρι και στα άλλα σχολεία του νομού, η Παιδεία στενάζει στα κοντέϊνερ, στο Ληξούρι βρέχεται κιόλας.  Φτάσαμε έτσι στα 7 χρόνια!!!!

Πόσες φορές τα έχετε ακούσει όλα αυτά; Πόσες παραστάσεις διαμαρτυρίας έχετε από τα ίδια τα παιδιά, από τους γονείς (Συλλόγους – Ένωση), από την ΕΛΜΕΚΙ;

Σας αφορά κάτι από τα παραπάνω;

Περιμένουμε άμεσα να δούμε ενέργειες. Για να νιώσουν και τα παιδιά, οι σημερινοί και αυριανοί πολίτες αυτού του τόπου, ότι οι ανησυχίες τους για ένα καλύτερο αύριο μπορούν και να γίνουν πραγματικότητα. Η ωριμότητά τους να μη σας/μας «ξενίζει» αλλά να μας κινητοποιεί.

 

ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΒΙΛΛΥ      ΚΟΥΡΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ   ΔΑΝΑΛΑΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ                  ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ                 ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ