Γνωρίζατε πως η υγεία των νυχιών σας μπορεί να είναι ενδεικτική της συνολικής σας υγείας;

Γι’ αυτό αν θέλετε να αποκτήσετε υγιή και δυνατά νύχια το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε συγκεκριμένες τροφές στην καθημερινότητά σας.

Πώς δημιουργούνται τα νύχια

Τα κύτταρα που δημιουργούν τον ιστό των νυχιών σχηματίζονται από μια πρωτεΐνη που ονομάζεται κερατίνη, η ίδια ουσία που σχηματίζει τα κύτταρα των μαλλιών μας. Τα νέα κύτταρα αναπτύσσονται κάτω από το δέρμα μας και έτσι τα νύχια που μπορούμε να δούμε είναι στην πραγματικότητα τα νεκρά νύχια που σπρώχνονται έξω από τα νέα. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο λόγος που δεν νιώθουμε πόνο όταν κόβουμε τα νύχια μας.

Παράγοντες που επηρεάζουν την υγεία των νυχιών

Η ροή του αίματος βοηθά τα νύχια να μεγαλώσουν και μεγαλώνουν πιο γρήγορα όταν κάνουμε πράγματα όπως πληκτρολόγηση, αυξάνοντας την κυκλοφορία στα δάχτυλά μας. Σύμφωνα με το Αμερικανικό Οστεοπαθητικό Κολλέγιο Δερματολογίας, τα νύχια μπορεί να γίνουν εύθραυστα λόγω υπερβολικής υγρασίας (μαλακά νύχια) ή ανεπαρκούς υγρασίας (ξηρά νύχια).

Αυτό μπορεί να προκληθεί από το επαναλαμβανόμενο βρέξιμο και στέγνωμα κατά το πλύσιμο των πιάτων, τη χρήση σκληρών χημικών ουσιών όπως το ασετόν για την αφαίρεση του βερνικιού νυχιών και τις αλλαγές στην υγρασία.

Τα προβλήματα στα νύχια μπορεί να δίνουν ενδείξεις για άλλα προβλήματα υγείας, όπως αναιμία, υποσιτισμό, ηπατικά προβλήματα, εμφύσημα, φλεγμονώδη αρθρίτιδα και προβλήματα θυρεοειδούς. Τι μπορείτε, λοιπόν, να κάνετε για να αποκτήσετε πιο δυνατά νύχια; Όπως αποδεικνύεται, αυτό που τρώτε μπορεί να βοηθήσει.

Τροφές που δυναμώνουν τα νύχια

Οι τροφές που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε υγιή νύχια

Η ενσωμάτωση ορισμένων τροφών στη διατροφή σας μπορεί να σας βοηθήσει να δυναμώσετε τα νύχια σας, αρκεί να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε αρκετή πρωτεΐνη καταναλώνοντας τρόφιμα όπως κρέας, αβγά και πρωτεΐνη ορού γάλακτος.

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι μια καλή πηγή βιταμίνης D, την οποία χρειάζεστε για να απορροφήσετε το ασβέστιο, ένα απαραίτητο μέταλλο για τη δημιουργία γερών νυχιών. Τόσο για ασβέστιο όσο και για βιταμίνη D, δοκιμάστε γάλα εμπλουτισμένο με βιταμίνη D.

Ο σολομός είναι μια καλή πηγή βιοτίνης, πρωτεΐνης και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία μειώνουν τη φλεγμονή και προάγουν την υγιή ανάπτυξη των νυχιών. Φρούτα όπως οι φράουλες, τα πορτοκάλια και τα ακτινίδια, καθώς και τα λαχανικά όπως οι πιπεριές και οι ντομάτες, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, η οποία είναι σημαντική για την παραγωγή κολλαγόνου, μιας πρωτεΐνης που είναι σημαντική για υγιή νύχια. Τ

Τροφές που είναι πλούσιες σε σίδηρο, όπως το βόειο κρέας, τα αβγά, τα φιστίκια και τα φασόλια, είναι επίσης χρήσιμες.

Πολλές από τις ίδιες βιταμίνες και μέταλλα είναι ζωτικής σημασίας τόσο για τα νύχια όσο και για τα μαλλιά. Αυτό σημαίνει ότι αυτές οι τροφές όχι μόνο δυναμώνουν τα νύχια σας, αλλά βοηθούν και στην ανάπτυξη πυκνότερων μαλλιών!

Πηγή: pronews.gr

Προηγούμενο άρθροΜε αυτές τις παθήσεις σχετίζεται ο πόνος στην αριστερή πλευρά της κοιλιάς
Επόμενο άρθροΠαιδιά με κορονοϊό: Πώς αντιδρά ο οργανισμός τους στη μετάλλαξη Όμικρον – Πότε χρειάζονται νοσηλεία