Η ταξιδιωτική πλατφόρμα του 18-24 Travel ξέρει και θα μας δείξει τον τρόπο.

Μπορεί η καραντίνα να έχει αφήσει τα σημάδια της στην ψυχολογία μας, μπορεί οι οικονομικές επιπτώσεις να είναι μεγάλες, αλλά αυτά δεν πρέπει να σταθούν εμπόδιο στο να κάνουμε το δικό μας ψυχολογικό restart για να αντέξουμε τη δύσκολη συνέχεια. Οι τιμές έπεσαν, πολυκοσμία δεν θα υπάρχει, η προσπάθεια να κρατηθεί όρθιος ο τουρισμός θα γίνει κι εμείς θα το ζήσουμε.

Με τέτοιο λογική κινείται το 18-24 Travel, που μέσα σε αυτή τη δύσκολη περίοδο αναβάθμισε την πλατφόρμα κρατήσεων παρουσιάζοντας ένα νέο website με πολύ περισσότερες δυνατότητες σε σχέση με το προηγούμενο, με νέες τεχνολογίες αλλά το σημαντικότερο, με πολύ περισσότερες επιλογές.

Μέχρι τα μέσα Ιουνίου, η πλατφόρμα θα διαθέτει πάνω από 5000 συνεργαζόμενα ξενοδοχεία, θα τρέχει σε έξι γλώσσες, ενώ θα υπάρχουν και θα ανανεώνονται αυτόματα περισσότερες από 10 χιλιάδες πτήσεις σε Ελλάδα, Ευρώπη, Ασία και Αφρική.

Ένα project που έχει ξεκινήσει εδώ και τρία χρόνια, μια επένδυση που κόστισε σχεδόν μισό εκατομμύριο ευρώ και σαν στόχο είχε την εξυπηρέτηση τουλάχιστον 100 χιλιαδων πελατών για το 2020. Η κατάσταση σίγουρα δυσκολεύει πολύ στην επίτευξη αυτών των στόχων, αλλά δεν είναι κι αποτρεπτική ώστε να μην κάνεις καν την προσπάθεια.

“Αν κάποιοι μπορούν με τις παρούσες συνθήκες να το κάνει αυτοί είμαστε εμείς”, μας λένε μέσα από το 18-24 Travel. “Επενδύσαμε χρόνο και χρήμα για να κάνουμε κάτι μοναδικό. Δεν σκοπεύουμε να το αφήσουμε ανεκμετάλλευτο. Μπορεί να μην μπορέσουμε άμεσα να έχουμε τον κόσμο που θέλαμε, όμως παρά τα αρνητικά αυτής της περιόδου, στη δική μας στρατηγική υπάρχουν και θετικά: 

-Η απουσία από την αγορά των παραδοσιακών tour operator οδηγεί τον κόσμο που θέλει να ταξιδέψει να “ψαχτεί” μεσα απο online πλατφόρμες που του παρέχουν ολοκληρωμένες λύσεις.

-Τα ξενοδοχεία είναι πολύ πιο δεκτικά στο να μειώσουν τιμές αλλά και να βρουν νέους συνεργάτες, αφού έχουν καταλάβει πως δεν μπορούν να βασίζονται σε έναν δυο συνεργάτες και σε μία αγορά. Χρειάζεται διασπορά για τη μείωση του ρίσκου.

-Κυρίαρχη θέση θα καταλάβουν στο χώρο οι low cost αεροπορικές. Ήδη είναι εμφανές πως οι “ημικρατικές” αεροπορικές έχουν προβλήματα βιωσιμότητας.

-Μειώνουν το μερίδιο αγοράς ή φεύγουν εντελώς απο το παιχνίδι, booking sites δωματίων, είτε γιατι πλέον ο τρόπος δεν εξυπηρετεί τους πελάτες, είτε γιατί έχει δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα σε ξενοδόχους.

Αν κι η χρονιά είναι η χειρότερη δυνατή, έχουμε στα χέρια μας ένα εξαιρετικό προϊόν, που συνεχίζει να εξελίσσεται. Υπάρχουν υπηρεσίες και δυνατότητες που ακόμη δεν έχουν “φορτωθεί”, ενω θα υπάρχει διαρκής αναβάθμιση κι εμπλουτισμός. Αλλά δεν θα μείνουμε εκεί! Σε λίγες μέρες θα ξεκινήσει σε όλη την Ευρώπη η προώθηση και του δεύτερου brand της εταιρείας μας για το κοινό του εξωτερικού. Πρόκειται για το www.thegreeks.com.

Επιβαλλεται να κάνουμε και φέτος διακοπές. Μένει να αποφασίσετε το πού το μέσα από το www.18-24.gr!

Πηγή: gazzetta.gr

Προηγούμενο άρθροΕισβολή εργαζομένων στον επισιτισμό στο υπουργείο Τουρισμού
Επόμενο άρθροΣεισμός τώρα στο Ιόνιο