Πρωτόγνωρες εικόνες έχει φέρει η πανδημία στα υποκαταστήματα των Τραπεζών.
Για να ακριβολογούμε, έξω από τα καταστήματα, καθώς ο κόσμος περιμένει (λόγω μέτρων) όντας εξαγριωμένος που δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί ή έστω να εισέλθει και να τακτοποιήσει κάποια εκκρεμότητα.
Η aftodioikisi.gr βρέθηκε την Παρασκευή, εν μέσω βροχής σε δυο υποκαταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς και της Εθνικής Τράπεζας.
Και στα δύο η ίδια «εμπειρία». Ουρές και κόσμος στριμωγμένος έξω από τις πόρτες.
Τσακωμοί για το ποιος έχει σειρά, «σφήνες», εκνευρισμοί, ηλικιωμένοι που ζητούν προτεραιότητα λόγω προβλημάτων υγείας, «έκτακτα» περιστατικά με ανθρώπους που θέλουν επειγόντος να μπουν γιατί τους κράτησε την κάρτα το μηχάνημα…
Μη εφαρμόσιμες οι οδηγίες
Και ενώ η οδηγία λέει… «κλείνεις ραντεβού» και μετά πας, τα ραντεβού αυτά στην πλειονότητά τους είναι μη εφαρμόσιμα.
Α) Διότι αν τηλεφωνήσεις σε υποκατάστημα για να κλείσεις ραντεβού, δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα
Β) Αν πάρεις στα κεντρικά, σε παραπέμπουν σε υποκατάστημα και απλά σου δίνουν ένα τηλέφωνο (που κανείς δεν το σηκώνει)
Γ) Αν επιχειρήσεις να κλείσεις ραντεβού διαδικτυακά, μπορεί να πέσεις στην περίπτωση να είναι «τέλος του μήνα» και να μην σου δίνεται καν αυτή η επιλογή από το σύστημα
Δ) Ακόμη και αν καταφέρεις να κλείσεις ραντεβού και το ανακοινώσεις στο πλήθος που περιμένει, «έχω προτεραιότητα, έχω ραντεβού», πιθανόν να σε… «λιντσάρουν» ή να ακούσεις το γνωστό «και εμείς κύριε ραντεβού έχουμε… στην σειρά σας!».
Ηρεμία εντός των υποκαταστημάτων
Εντός των υποκαταστημάτων βέβαια, ηρεμία. Διότι συνήθως χωρούν 10-13 άτομα, η εξυπηρέτηση –αν μπεις- γίνεται γρήγορα εκτός αν δεν είσαι “προετοιμασμένος” και σου ζητήσουν διάφορα δικαιολογητικά ή δεν έχεις καταλάβει καλά τη διαδικασία, οπότε πάει στράφι το «περίμενε».
Οι τραπεζικοί υπάλληλοι βέβαια, δεν βιώνουν και τις καλύτερες ημέρες. Διότι μπορεί να μην παρατηρείται το «μπούγιο» με τα «χαρτάκια» πλέον αλλά… ο κόσμος έχοντας περάσει όλη αυτή την ταλαιπωρία, εισέρχεται «φτιαγμένος» και αποφασισμένος… «να γίνει η δουλειά»!
Αυτό πολλές φορές φέρνει τους πελάτες σε κόντρα με τους εργαζόμενους που σε πολλές περιπτώσεις –χωρίς και οι ίδιοι να ευθύνονται- ακούνε τα «σκολιανά» τους.
“Τελειώνετεεε”!!!
Το αποκορύφωμα όλων αυτών είναι ότι οι «απ’ έξω» παρατηρούν τους “από μέσα” από τις τζαμαρίες (αν αργούν δηλαδή) και αρχίζουν και τις χτυπάνε με δύναμη, φωνάζοντας «τελειώνετεεεε…»!!!
Κατά την επίσκεψή μας είδαμε και άλλα… Κινητές συσκευές που ελέγχουν πιστοποιητικά να μη δουλεύουν, υπαλλήλους να αναγκάζονται να βγαίνουν εκτός τράπεζας να υπογράφουν έγραφα στο… πόδι, υπαλλήλους να εξυπηρετούν και υποθέσεις πολιτών αλλά και να… ελέγχουν τις πόρτες, ανθρώπους να προσπαθούν να μπουν με διάφορες δικαιολογίες του τύπου: «μέσα ήμουν, ξέχασα την ταυτότητά του» ή «έχω μιλήσει με το διευθυντή, με περιμένει»…
Και όλα αυτά, ενώ οι πόρτες είναι την περισσότερη ώρα με κόκκινο λαμπάκι και πρασινίζουν (για είσοδο στον επόμενο) μόνο όταν βγει κάποιος ή αν… το πάρει χαμπάρι ο υπάλληλος που –μαζί με τις άλλες δουλειές που έχει επωμισθεί– πρέπει να τσεκάρει και τις ροές εισόδου-εξόδου.
Αυτά λοιπόν, σε μια τυπική τραπεζική ημέρα (Παρασκευή), προς το τέλος του μήνα.
Όσοι έχετε (και ξέρετε από e-banking) μπορείτε τώρα να αισθανθείτε τυχεροί.
Αλλά προσωρινά, διότι και αυτό απαιτεί ενημέρωση στοιχείων και σίγουρα θα βρεθείτε (και εσείς) σε κάποιο υποκατάστημα με τα έγγραφα ανά χείρας.
Πηγή: aftodioikisi.gr