Άνοδος στην κίνηση της γραμμής που ενώνει τα νησιά του Ιονίου

Ανοδικά κινείται ο αριθμός των ταξιδιωτών που επιλέγουν το πλοίο ΑΖΙΜΟΥΤ για να μετακινηθούν στο Ιόνιο και να πάνε από το ένα νησί στο άλλο.

Κάθε μέρα που περνά όλο και περισσότεροι είναι οι τουρίστες αλλά και οι κάτοικοι των νησιών που ταξιδεύουν χρησιμοποιώντας αυτό το σκάφος το οποίο μεταφέρει μόνο επιβάτες και όχι αυτοκίνητα.

Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Θεόδωρος Γαλιατσάτος ανέφερε για τη γραμμή που ενώνει την Κέρκυρα με τη Λευκάδα, την Κεφαλονιά, την Ιθάκη και τη Ζάκυνθο: «Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε, εκτιμήσαμε πόσο σημαντική είναι αυτή η γραμμή γιατί δίνει στα νησιά τη δυνατότητα της μεταξύ τους επανασύνδεσης και στους ντόπιους την ευκαιρία να γνωρίσουν τη γειτονιά τους και να επικοινωνούν πιο εύκολα με τους συμπολίτες τους. Μας κέντρισε το ενδιαφέρον το γεγονός ότι υπάρχουν Επτανήσιοι που δεν έχουν επισκεφτεί τα υπόλοιπα νησιά του Ιονίου και κάνουν τουρισμό στην Ήπειρο, στη Μακεδονία, στην Πελοπόννησο, αλλά όχι στα γειτονικά νησιά. Αυτή η γραμμή θα προαγάγει τη συνοχή της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Ήδη έχουν ξεκινήσει τα ταξίδια δύο τριών ημερών από νησί σε νησί».

Για τα προβλήματα που σχετίζονται με το κόστος της μεταφοράς και τις δυσκολίες μετακίνησης ο Περιφερειάρχης σημείωσε: «Μέχρι τώρα, το ταξίδι από την Κέρκυρα στη Ζάκυνθο ήταν εξαιρετικά χρονοβόρο και περίπλοκο. Έπρεπε να πάρεις πλοίο από την Κέρκυρα έως την Ηγουμενίτσα, μετά με ΙΧ να οδηγήσεις περίπου 400 χιλιόμετρα, για να περάσεις από το Αντίρριο στο Ρίο, να πας μέχρι την Κυλλήνη, απ’ όπου έπαιρνες άλλο φέρι, και να φτάσεις τελικά στη Ζάκυνθο μετά από επτά ώρες. Τώρα, ξεκινώντας από το λιμάνι της Κέρκυρας με ενδιάμεσες στάσεις στους Παξούς, στη Λευκάδα, στον Πισαετό, στην Ιθάκη και στη Σάμη της Κεφαλονιάς, καταλήγεις στη Ζάκυνθο σε περίπου οκτώ ώρες».

Το εισιτήριο κοστίζει 58,50 ευρώ και προς το παρόν η λειτουργία της γραμμής είναι δοκιμαστική.

«Θέλουμε να δούμε πώς ανταποκρίνεται το κοινό, ποιες ομάδες ταξιδιωτών ενδιαφέρονται γι’ αυτή τη σύνδεση και να σχεδιάσουμε το επόμενο βήμα. Το πλοίο είναι δύο επιπέδων, έχει κλειστό και θερινό σαλόνι και είναι σχετικά μικρό, με χωρητικότητα 173 ατόμων. Φέτος δεν δέχεται οχήματα, αλλά μόνο επιβάτες. Όμως αν υπάρξει ενδιαφέρον, θα προσαρμοστούμε ανάλογα από τη νέα χρονιά» εξήγησε ο κ. Γαλιατσάτος.

Αναδημοσίευση από www.ermisnews.gr