Απειλούν θεούς και δαίμονες οι αρνητές της μάσκας στα σχολεία – Προετοιμάζουν κινητοποιήσεις

Κόκκινος συναγερμός έχει σημάνει στην αναμονή για το πρώτο κουδούνι στα σχολεία και ενώ όλη εικόνα όπως παρουσιάζεται από τις αντιδράσεις γονιών κατά της υποχρεωτικής μάσκας θυμίζει καζάνι που βράζει.

Η Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου οπότε ξεκινά επισήμως, η νέα σχολική χρονιά, κρίνεται καθοριστική καθώς θα δώσει τον τόνο για τη συνέχεια με μερίδα γονιών που μπορεί να είναι μειοψηφία αλλά δυναμική να απειλούν.. θεούς και δαίμονες. Η άρνηση αυτών των γονιών επιδεινώθηκε όταν έγινε γνωστό ότι 27000 μάσκες που μοιράστηκαν σε μαθητές στη Θεσσαλονίκη κρίθηκαν ακατάλληλες και αποσύρθηκαν.

Το συμβάν επέδρασε ως επιταχυντής και τα social media πήραν φωτιά από γονείς που πιστεύουν ότι τα παιδιά τους κινδυνεύουν περισσότερο από τις μάσκες παρά από τον ιό. «Κάνουν αρπαχτές με ακατάλληλες μάσκες και απειλούν εμάς με εισαγγελείς» λένε πολλοί στα scial media όπου γίνεται χαμός και ένας Θεός ξέρει τι μέλλει γενέσθαι.

Με άλλα λόγια κανονικό κομφούζιο Καταγράφεται επίσης διάχυτη καχυποψία στην πλευρά των δασκάλων και καθηγητών τόσο σε γονείς-αρνητές της μάσκας όσο και προς το υπουργείο Παιδείας θεωρώντας πρόχειρα και ελλιπή τα μέτρα προστασίας και εκφράζοντας σοβαρές ενστάσεις. Ειδικά όσον αφορά τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα αλλά και τις ελλείψεις στην καθαριότητα.

Στήνει δικό της «Παρατηρητήριο» η ΟΛΜΕ

σχολειο μασκεσ κρουσματα

Η ΟΛΜΕ παρακάμπτει κανονικά το υπουργείο Παιδείας και προχωρεί εποπτικά στο δικό της ‘’Παρατηρητήριο’’ για την εξάπλωση του κορονοιού στα σχολικά συγκροτήματα ώστε να έχει άμεση γνώση των συνθηκών. Γι’ αυτό καλεί τις τοπικές ΕΛΜΕ και καθηγητές από τις 17 Σεπτεμβρίου να ξεκινήσουν να συμπληρώνουν το ειδικό ερωτηματολόγιο που έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της.

Στο ερωτηματολόγιο της ΟΛΜΕ οι καθηγητές καλούνται να απαντήσουν για τον αριθμό των κρουσμάτων σε μαθητές στα σχολεία τους, την επάρκεια υγειονομικού υλικού και απολυμαντικών στην τάξη, άλλων καθαριστικών και φυσικά μασκών. Και ακόμη, για τον συνολικό αριθμό τμημάτων με περισσότερους από το επιτρεπτό όριο μαθητές, τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό και προσωπικό καθαριότητας αλλά και για τα αχρησιμοποίητα σχολικά κτίρια ή κατάλληλα δημοτικά κτίρια ή αίθουσες των περιοχών τους που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αλλά παραμένουν σε αχρηστία.

«Ποια πανδημία; Η κοινή γρίπη σκοτώνει περισσότερους»

Το μείζον ερώτημα αφορά τη μερίδα – για την ώρα – γονέων που αντιτίθεται στη χρήση μάσκας και έχει θορυβήσει τους πάντες. Κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει αυτές τις αντιδράσεις όσο μειοψηφικές κι αν δείχνουν καθώς προέρχονται από πρόσωπα της διπλανής πόρτας που ο καθένας με τα δικά του επιχειρήματα αντιδρούν. Κάποια λίγα λογικά, τα περισσότερα στα όρια της συνωμοσίας και πέραν.

«Από τον Μάρτιο μέχρι σήμερα έχουμε πολύ λιγότερους θανάτους απ΄όσους έχει η χώρα κάθε χρόνο από την κοινή γρίπη Για ποια πανδημίας μας μιλάνε; Και γιατί τα παιδιά μας πρέπει να φορούν κάθε μέρα επί πέντε ή έξι ώρες μια μάσκα στο στόμα;» λέει μια μητέρα με παιδί στην έκτη Δημοτικού που θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία της. Η ίδια πιστεύει ότι πίσω από τις ανακοινώσεις των κυβερνήσεων, όχι μόνον στην Ελλάδα αλλά παντού στον κόσμο, κρύβονται συμφέροντα φαρμακευτικών εταιρειών και πολιτικές χειραγώγησης.

«Από τη λεγόμενη πανδημία θα κερδίσουν πολλοί. Φαρμακευτικές, μεγαλογιατροί, πολιτικοί που θα εξυπηρετήσουν συμφέροντα, Έβαλαν όλο τον πλανήτη σε καραντίνα. Πότε συνέβη ξανά κάτι τέτοιο στην ιστορία; Ποτέ. Είμαστε όλοι πειραματόζωα στα παιχνίδια τους. Ο γιος μου τη Δευτέρα θα πάει χωρίς μάσκα, αλλά δεν πρόκειται να έλθω σε αντιπαράθεση, Ούτε να βάλω τα παιδί μου σε μπελάδες. Αν υποχρεώσουν το παιδί να τη φορέσει, θα το δεχτούμε. Με βαριά καρδιά βέβαια αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά».

Στοίχημα πως θα μάθουν τη μάσκα τα μικρά παιδιά

Κρίσιμο ερώτημα παραμένει η χρήση της μάσκας από τα μικρά παιδιά. Πως θα τη φορούν; Αν τελικά θα υπάρχουν μάσκες αντικαταστάσεις στα διαλείμματα. Αν θα κρατούν μεταξύ τους αποστάσεις μετά το μάθημα, Αν κατανοούν την υγιεινή των χεριών.».

Εύλογα ερωτήματα όλα, τα οποία θα απαντηθούν από Δευτέρα καθώς εκ των πραγμάτων στις μικρότερες τάξεις του δημοτικού και σε βρεφονηπιακούς σταθμούς οι προβληματισμοί των ειδικών αποκτούν άλλη σημασία. Η ηλικία τους άλλωστε, δεν επιτρέπει βεβαιότητες και τα οποία λάθη του αρμόδιου υπουργείου ή άλλες παραλείψεις τυχόν εμφανιστούν μπορεί να επιφέρουν δυσμενείς συνέπειες και μάλιστα σε πολύ ευαίσθητες ηλικιακές ομάδες.

Πηγή: dikaiologitika.gr