Δ. Βερτζάγιας (ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΑΝΕΖ): Το πλοίο (ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι) πρέπει να επιστρέψει σε πλήρη λειτουργία στο λιμάνι της Ζακύνθου

Στην προσφυγή της ΑΝΕΖ στη Δικαιοσύνη για την αγοραπωλησία του πλοίου “Νήσος Κεφαλονιά” αναφέρθηκε μιλώντας προχθές στο ραδιόφωνο του –Ε- ο εκπρόσωπος της διοίκησης της εταιρείας Δ. Βερτζάγιας σημειώνοντας πως μοναδικό μέλημα της ΑΝΕΖ είναι να εξασφαλιστούν οι απαραίτητες εγγυήσεις για το πλοίο “Ζάκυνθος Ι”, το οποίο ως γνωστόν έχει παραχωρηθεί στην Kefallonian Lines.

Σημειώνεται πως το ζακυνθινό πλοίο, που εδώ και πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα παραμένει ακινητοποιημένο στον Πειραιά για επισκευές, έχει παραχωρηθεί στην κεφαλλονίτικη εταιρεία μέχρι το 2021 και όπως ανέφερε μιλώντας στον -Ε- ο κ. Βερτζάγιας το τι μέλει γενέσθαι με το συγκεκριμένο πλοίο, θα κριθεί ανάλογα με τις συνθήκες που θα επικρατούν στο μέλλον.

«Είναι γνωστό πως έχουμε κάνει μια συμφωνία με την Kefallonian Lines και έχουμε νοικιάσει το πλοίο μας. Στους όρους που προβλέπει το συμφωνητικό είναι πως για την καλή εκτέλεση της συμφωνίας υπάρχει μια εγγύηση της τάξης των 500.000 ευρώ από την εταιρεία.

Από την στιγμή που το πλοίο πουλήθηκε, εμείς πρέπει να εξασφαλίσουμε αυτή την εγγύηση» ανάφερε ο κ. Βερτζάγιαςμιλώντας στον -Ε- και συμπλήρωσε πως στόχος της ΑΝΕΖ με την προσφυγή στα δικαστήρια του Πειραιά είναι να εξασφαλίσει τα χρήματα της εγγύησης κατά την πρόσφατη αγοραπωλησία του Νήσος Κεφαλονιά.

«Εξασφαλίσαμε μια προσωρινή διαταγή και αναμένουμε τις εξελίξεις. Δεν έχουμε καμία αντιδικία με τους αγοραστές. Ίσα ίσα νομίζω ότι τους διευκολύνουμε» ανέφερε ενώ κληθείς να σχολιάσει τις τελευταίες εξελίξεις στην ακτοπλοϊκή γραμμή Ζακύνθου – Κυλλήνης τόνισε πως κατά τη γνώμη του δημιουργείται μια νέα μονοπωλιακή κατάσταση στη γραμμή που δεν είχε για χρόνια δημιουργηθεί και τόνισε πως αυτό συνέβη με μια …αριστερή Κυβέρνηση.

Σύμφωνα με τον κ. Βερτζάγια το συμφωνητικό με την κεφαλλονίτικη εταιρεία λήγει το 2021 και το πλοίο θα πρέπει να έχει παραδοθεί σε πλήρη λειτουργία στο λιμάνι της Ζακύνθου, βαμμένο στα χρώματα του και με τις δεξαμενές γεμάτες με 30 τόνους καύσιμα.

ΤΗΣ ΜΑΡΙΛΕΝΑΣ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ

Αναδημοσίευση από www.ermisnews.gr