O χρόνος ασφάλισης όλων των Ελλήνων έχει ενσωματωθεί στο Πληροφοριακό Σύστημα «Άτλας» και οι διαδικασίες έχουν προχωρήσει αρκετά, συγκριτικά με την «πρώτη» του εμφάνιση.
Συγκεκριμένα, έχει ενσωματωθεί ο χρόνος ασφάλισης από το 1994 μέχρι σήμερα για το ΙΚΑ, τον ΟΑΕΕ, το ΕΤΑΑ και από το 1998 έως σήμερα για τον ΟΓΑ. Επίσης έχει ενσωματωθεί περισσότερο από το 70% του χρόνου ασφάλισης από τους 2 μεγαλύτερους τομείς του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ.
Συνολικά έχουν ενσωματωθεί 2,8 δισεκατομμύρια ημέρες ασφάλισης.
Επιπλέον, ενσωματώνεται και η πληροφορία από το ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και το ΝΑΤ, καθώς και το διάστημα 1994-1997 για τον ΟΓΑ.
Κάθε ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να δει και να εκτυπώσει το χρόνο ασφάλισης που έχει τεκμηριώσει.
Η πρόσβαση γίνεται με τους παρακάτω τρόπους:
-με τη χρήση των κωδικών του ΤΑΧΙS της ΑΑΔΕ
-με τη χρήση κωδικών eIDAS
ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Δείτε κάποιες χρήσιμες πληροφορίες:
Πως μπορώ να έχω πρόσβαση στο Ασφαλιστικό Βιογραφικό;
Η πρόσβαση στο σύστημα «ΑΤΛΑΣ»- Ενότητα Ενιαίου Ατομικού Λογαριασμού Ασφάλισης προϋποθέτει υψηλό βαθμό ασφάλειας και έγκυρη ταυτοποίηση του χρήστη. Για το λόγο αυτό η πρόσβαση γίνεται αποκλειστικά με κατάλληλο μηχανισμό συνδυασμού κωδικού χρήστη και συνθηματικού (Username – Password), ενώ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων αξιοποιείται η υποδομή πιστοποίησης του συστήματος ΤΑXIS της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων.
Κατά την διαδικασία εισόδου ζητείται και ο ΑΜΚΑ του ασφαλισμένου (μοναδικό αναγνωριστικό στοιχείο στο σύστημα Ασφάλισης) που μαζί με τον ΑΦΜ και άλλα ταυτοτικά στοιχεία χρησιμοποιούνται για εξασφάλιση της αρμοδιότητας εισόδου.
Με τον/την σύζυγό μου έχουμε κοινούς κωδικούς TAXIS. Γιατί δεν μπορώ να δω το Ασφαλιστικό μου Βιογραφικό;
Για λόγους προστασίας των προσωπικών δεδομένων η πρόσβαση επιτρέπεται αυστηρά και μόνο στον διαπιστωμένο δικαιούχο του Λογαριασμού και απαιτείται σε περίπτωση συζύγων η χορήγηση των ειδικών στοιχείων πιστοποίησης από το σύστημα TAXIS και για τους δύο. Τα στοιχεία αυτά χορηγούνται από τις εφορίες (Δ.Ο.Υ) σύμφωνα με τον ακόλουθο σύνδεσμο (http://www.gsis.gr).
Πως μπορούν να διορθωθούν λανθασμένα ή ελλιπή στοιχεία που εμφανίζονται στα «Στοιχεία Ασφαλισμένου»; (π.χ. λάθος Αριθμός Ταυτότητας, Ημερομηνία Γέννησης κ.λ.π.)