Δεν υπάρχει ζακυνθινός που να μην έχει ταξιδέψει με το «ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ«, από Ζάκυνθο για Κυλλήνη και το αντίθετο.
Το «ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ» ναυπηγήθηκε το 1990, στην Ιαπωνία. Πρώτο του όνομα ήταν το ROYAL KAWANOE, το οποίο διατηρήθηκε μέχρι και το 1999, οπότε και αγοράσθηκε από την ANMEZ και ήρθε στην Ελλάδα με το τωρινό του όνομα. Η μετασκευή που έγινε στο πλοίο μέχρι αυτό να ξεκινήσει τα δρομολόγια του στην χώρα μας, ήταν πολύ μικρής έκτασης. Έχει νηολόγιο Πειραιά και διακριτικό κλήσης SZTM. Το συνολικό μήκος του μετά την μετασκευή της πλώρης είναι 121,53 μέτρα, ενώ το πλάτος του είναι 21 μέτρα. Το βύθισμα του φτάνει τα 4,34 μέτρα. Το πλοίο κινείται από 2 μηχανές PIELSTICK 8PC2-6L, 6000 BHP η κάθε μία. Μπορεί να κινείται με ταχύτητα που αγγίζει τους 19,5 κόμβους, ενώ για τους ελιγμούς του στα λιμάνια χρησιμοποιεί το BOW THRUSTER 800 ίππων. Περίπου 17 χρόνια ήταν στη γραμμή Κυλλήνη – Ζάκυνθος.
Την άνοιξη του 2017 ξεκίνησε η μετασκευή του και κράτησε μέχρι τα μέσα Ιουνίου 2017. Κατασκευάστηκε νέα πλώρη, άλλαξε η φορά της εσωτερικής ράμπας που οδηγεί στο επάνω garage και άλλαξαν οι περισσότεροι κοινόχρηστοι χώροι.
Το «ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ» αλλάζει μορφή, διότι αλλάζει και λιμάνι! Πιάνει Πειραιά και μπαίνει στη γραμμή για Κυκλάδες και συγκεκριμένα κάνει έως και σήμερα το δρομολόγιο Κύθνο-Σέριφο-Σίφνο-Μήλο-Φολέγανδρο-Σίκινο-Ίο και Σαντορίνη.
Οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν το 2017, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά είναι αρκετές, οπότε πάμε να δούμε τι έχει αλλάξει:
Φωτογραφίες: ellinikiaktoploia.net
Πηγή: imerazante.gr