Η «Levante Ferries» διεκδικεί τη γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη

Στις 4-6 Οκτωβρίου στην Ιθάκη, πραγματοποιήθηκε το 11ο Συνέδριο Μικρών Νησιών. Κατά τη διάρκεια των εργασιών της δεύτερης ημέρας σημαντική ήταν η παρέμβαση του κ. Στρ. Απέργη, Γενικού Δ/ντη της Levante Ferries, ο οποίος δήλωσε ότι η εταιρεία προτίθεται να διεκδικήσει τη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη.
Μεταξύ άλλων είπε: «Παίρνω την ευκαιρία από τον τίτλο του συνεδρίου «Τα Μικρά Νησιά» και το συνδύασα με μια άλλη λέξη, η οποία νομίζω ισοσκελίζει τον ζυγό και λέγεται «Μεγάλη Ευθύνη». Τα μικρά νησιά φέρνουν μαζί τους και μια μεγάλη ευθύνη, διότι υπάρχει η έννοια της καθολικότητας ακριβώς όπως και σε άλλους τομείς της κοινωνίας μας».

Η εισήγηση του κ. Απέργη στο Συνέδριο
Καινοτομία – Διακρίσεις

Μπήκαμε στον χώρο της καινοτομίας, παρουσιάζοντας ένα πλοίο που για την εποχή του (2014) αλλά ακόμα και σήμερα ήταν μια πρωτοπορία για πορθμειακές γραμμές παγκοσμίως, και έτσι κερδίσαμε το διεθνές βραβείο SHIPPAX 2015, για το πλοίο μας Fior Di Levante ως το πιο όμορφο πορθμείο του κόσμου. Δεν ήταν όμως μόνο το αισθητικό μέρος ήταν και για τον πολιτισμό. Το Fior μέσα είναι διακοσμημένο με πολιτιστικά στοιχεία της Ζακύνθου και των άλλων νησιών του Ιονίου.
•Αντίστοιχα το 2017, πιστέψαμε νομίζω οι πρώτοι στην ακτοπλοΐα, στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, στο e-ticket.
•Μια άλλη καινοτομία που νομίζω θα αναγνωριστεί για την εταιρεία μας είναι διαρκής και ολοχρονική διαφημιστική παρουσία της εταιρίας αλλά μέσα από την διαφήμιση αυτή, προβάλλονται και οι προορισμοί που εξυπηρετούμε. […]
•Συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ELEMED, μια πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία για την ηλεκτροδότηση πλοίων κατά τη διάρκεια παραμονής τους στο λιμάνι
Η εταιρεία μας καλύπτει τον κύριο όγκο των ακτοπλοϊκών συνδέσεων των νησιών της Ζακύνθου, της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης

Οι προκλήσεις…
Όμως έχουμε και εμείς τις προκλήσεις που μας απασχολούν, και δεν απασχολούν μόνο τη δική μας επιχείρηση αλλά γενικότερα την ακτοπλοΐα
•Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου ν.2932/2001 – Αποποινικοποίηση του συγκεκριμένου νόμου.
•Μείωση του συντελεστή ΦΠΑ στα εισιτήρια προς όφελος των επιβατών.
•Ο εκσυγχρονισμός των λιμενικών υποδομών και ανταποδοτικότητα των τελών είναι ένα θέμα που μας απασχολεί. Επιτέλους λύνεται το πρόβλημα του λιμανιού του Πίσω Αετού στην Ιθάκη. Όμως παραμένουν πολλά θέματα, όπως λχ το λιμάνι της Ζακύνθου.
•Για να μην παραγνωρίσω την μεγάλη βοήθεια που έχουμε από τις Λιμενικές αρχές όμως είναι υποστελεχωμένες.
•Μια σημαντική πρόκληση είναι η μείωση της γραφειοκρατίας με χρήση τεχνολογίας
•Μια ακόμα πρόκληση και για την δική μας περιοχή είναι η ολοκλήρωση των μεγάλων έργων των οδικών αξόνων που θα φέρουν τα λιμάνια μας πλησιέστερα σε όλη την Ελλάδα.
•Όλα αυτά όμως που λέμε σαν προκλήσεις επιστεγάζονται κατά την άποψή μας και με μια ακόμα πρόκληση που είναι πιο μεγάλη, είναι η αντίσταση για την αλλαγή που παρουσιάζουμε όλοι μας, και εμείς σαν επιχειρήσεις που πολλές φορές έχουμε συνηθίσει να λειτουργούμε με τον ίδιο τρόπο και το επιβατικό κοινό με την ίδια έννοια αντιστέκεται στην αλλαγή.

Τι αναμένουμε για τη νέα χρονιά
•Θα συμμετάσχουμε στον διαγωνισμό για συνέχιση της κάλυψης της γραμμής Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη, ευελπιστούμε να είμαστε ο μειοδότης, δεν ξέρουμε αν υπάρχει άλλος, εμείς θέλουμε να συνεχίσουμε.
•Αξιοποίηση των συμπερασμάτων μας από την προηγούμενη χρονιά για παροχή καλύτερης εξυπηρέτησης
•Αναμένουμε να δούμε πως θα εξελιχθεί η υποχρέωση χρήσης από 1/1/2020 καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (Low Sulfur 0,5%) με αύξηση κόστους κατά 25%-30%
•Ενίσχυση της ενημέρωσης για το μεταφορικό ισοδύναμου προς ταξιδιώτες, και σε επαγγελματίες ώστε το προϊόν να φθάνει ακόμη φθηνότερο στον νησιώτη. Είναι για εμάς να βλέπουμε το μικρό ποσοστό των επιβατών μας που κάνει χρήση αυτού του δικαιώματος.
•Θα πρέπει να εξετάσει η Κυβέρνηση την Ειδική αυξημένη συμμετοχή του ισοδύναμου για τους κατοίκους των μικρών νησιών.

Πηγή: aftodioikisi.gr