Ενημερώνουμε όλους τους επαγγελματίες ότι το τελευταίο διάστημα υπάρχει έξαρση στις τηλεφωνικές άπατες εις βάρος επιχειρήσεων της Κεφαλονιας και της Ιθακης.
Τις τελευταίες ημέρες τηλεφωνούν άγνωστοι σε επιχειρήσεις εστίασης λέγοντας ότι ήταν πελάτες και πλήρωσαν μέσω POS και η κάρτα τους διπλοχρεώθηκε απαιτώντας να τους επιστραφούν τα χρήματα.
Συνήθως μιλούν στα ελληνικά και άλλοτε με σπαστή ελληνική προφορά και αξιώνουν μικροποσά από 40 έως 120 ευρώ χρησιμοποιώντας έντονο και ενοχλημένο ύφος στο τηλέφωνο προκειμένου να αποσυντονίσουν τον επαγγελματία.
Σε περίπτωση που λάβετε τέτοια κληση, ζητήστε να σας στείλουν το αποδεικτικό πληρωμής είτε έγγραφο που να αποδεικνύει την χρέωση από το λογαριασμό τους και καλέστε ΑΜΕΣΑ το τηλέφωνο τεχνικής υποστήριξης που αναγράφεται κάτω από το POS. Παράλληλα οι επαγγελματίες να ελέγχουν κατά πόσο υφίσταται την εν λόγω ημερομηνία συναλλαγή στο pos τους με αντίστοιχο αντίτιμο και να επικοινωνούν με την τράπεζα που συναλλάσσονται.
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να προχωράτε σε μεταφορά ποσού σε λογαριασμό για κάτι που δεν έχετε ελέγξει.
Αν διαπιστώσετε ότι οντως πρόκειται για απάτη απευθυνθείτε στις διωκτικές αρχές.
Τονίζεται ότι ποτέ και για κανένα λόγο δεν θα πρέπει να ανακοινώνετε τον αριθμό της κάρτας σας είτε κωδικούς έγκρισης συναλλαγών.

Ενημερώνουμε όλους τους επαγγελματίες ότι το τελευταίο διάστημα υπάρχει έξαρση στις τηλεφωνικές άπατες εις βάρος…

Posted by Επιμελητήριο Κεφαλονιάς και Ιθάκης on Thursday, June 9, 2022

Προηγούμενο άρθροΚεφαλονιά: “Μου θέλετε και κρουαζιερόπλοιο!!!! Να έρθουν οι τουρίστες να μας βλέπουν με τις σκούπες να κυνηγάμε τις κατσαρίδες στον πεζόδρομο…” (εικόνα)
Επόμενο άρθροΓιώργος Τσατραφύλλιας: Η προειδοποίηση και για την Κεφαλονιά-“Μεγάλη προσοχή..”