Tο τελευταίο διάστημα, oι φημολογίες και οι ψίθυροι στην ελληνική ακτοπλοΐα έχουν την τιμητική τους.
Αυτή τη φορά ανεπίσημες πληροφορίες θέλουν την δυναμικά ανερχόμενη Levante Ferries να προχωρά –μέσα στον Οκτώβριο- στην επιθεώρηση του BLUE DOLPHIN 2 της ιαπωνικής Tsugaru Kaikyu Ferry. Το συγκεκριμένο πλοίο δραστηριοποιείται στη γραμμή Aomori-Hakodate και αναμένεται να απελευθερωθεί από την άνοιξη του 2020.
Ναυπηγήθηκε στα Mitsubishi Heavy Industries to 1994 για λογαριασμό της Higashi Nihon Ferry ως HORUS. Έχει χωρητικότητα 7.003gt (3.037 dwt), μήκος 136,6m, πλάτος 22,4m και βύθισμα 5,7m. Η μεταφορική του ικανότητα είναι 600 επιβάτες (196 κρεβάτια), 210 Ι.Χ. και 65 φορτηγά (800 γραμ. μέτρα). Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές SEMT-Pielstick συνολικής ισχύος 13.386 kw και αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 20,5 κόμβων (μέγιστη 23 κόμβοι).
Εάν οι πληροφορίες τελικά επαληθευτούν, θα πρόκειται για μια εξαιρετική αγορά, καθώς ένα πραγματικά ναυτικό πλοίο θα ενταχθεί στους κόλπους της ελληνικής ακτοπλοΐας και μάλιστα για λογαριασμό μιας εταιρείας υψηλότατων προδιαγραφών. Ίδωμεν, λοιπόν……..
φωτο: Marine Traffic
Από το fb του Spyridon Roussos