Nέος ΚΟΚ: Τέλος το «σβήσιμο» των κλήσεων, τα νέα όρια – Οι ποινές φυλάκισης και τα νέα τσουχτερά πρόστιμα για τους παραβάτες

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας παρουσιάστηκε στο υπουργικό συμβούλιο και βγαίνει προς διαβούλευση.

Στόχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, είναι η αναμόρφωση των ποινών για τις παραβάσεις οδικής ασφάλειας, χωρίς ωστόσο να έχει τιμωρητικό χαρακτήρα.

Οι ποινές θα είναι πιο δίκαιες, αντιστοιχώντας στην επικινδυνότητα της κάθε παράβασης αλλά και στη διασφάλιση της είσπραξης των προστίμων.

Οι ποινές, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, θα αφορούν κυρίως στον οδηγό και θα είναι ανάλογες των παραβάσεων με βάση κατηγοριοποίηση αυτών ως προς την επικινδυνότητά τους, όπως αυτές που μπορεί να προκαλέσουν σοβαρό ατύχημα (π.χ. η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, η υπερβολική ταχύτητα ή η αντικανονική προσπέραση, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ), οι λιγότερο επικίνδυνες παραβάσεις (π.χ. παράνομη στάθμευση) και οι διοικητικές παραβάσεις (π.χ. οδήγηση χωρίς ο οδηγός να φέρει μαζί του τα νόμιμα έγγραφα).

Ιδιαίτερη μέριμνα λαμβάνεται για τους ευάλωτους χρήστες της οδού (πεζοί, μεταφορά παιδιών, κ.λπ.) οι οποίοι έχουν αυξημένες ανάγκες ασφάλειας.

Πότε ένας οδηγός θα μπαίνει φυλακή

συνέχεια στο enimerotiko.gr