Ποιο κουμπί δεν πρέπει να πατήσουμε στο αμάξι – Ποιος ο λόγος

Ποιο είναι το κουμπί εντός του οχήματος που δεν πρέπει να πατήσουμε ενώ έχουμε ξεκινήσει.

Τα σημερινά οχήματα έχουν σχεδιαστεί να μεγιστοποιούν την εξοικονόμηση καυσίμου σε μεγάλο βαθμό. Ένα από αυτά είναι και το αυτοματοποιημένο σύστημα του start/stop που απενεργοποιεί τη μηχανή του οχήματος όταν αυτό βρίσκεται στο ρελαντί και επανεκκινεί όταν ο χρήστης πατήσει το γκάζι.

Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, η οικονομία του καυσίμου κυμαινόταν μεταξύ 7.27 – 26.4% κατά τη διάρκεια δοκιμών της Society of Automotive Engineers (SAE).

Η Huawei γράφει ιστορία! Τέλος το Android – Αυτό είναι το νέο λειτουργικό των κινητών της

«Εάν βρίσκεστε συνεχώς στον αυτοκινητόδρομο και ο κινητήρας δεν σβήνει ποτέ, η εξοικονόμηση καυσίμου θα είναι πολύ μικρότερη», αναφέρει ο ο Alex Knizek από το Consumer Reports. «Αλλά αν οδηγείτε πολύ μέσα στην πόλη με συχνό ρελαντί, υπάρχει σημαντική μείωση της χρήσης καυσίμου με την τεχνολογία του start/stop».

Δεν είναι όμως όλα τα συστήματα ίδια. Τα περισσότερα οχήματα χρησιμοποιούν μια μπαταρία τύπου AGM (absorbed glass mat) για όλα τα ηλεκτρικά συστήματα 12 volt του οχήματος. Μια μπαταρία AGM έχει σχεδιαστεί για να εκφορτίζεται πιο αργά με αποτέλεσμα να παρουσιάζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τις πιο παραδοσιακές μπαταρίες μολύβδου.

Ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως η BMW, η Jeep και η Mercedes-Benz, προσφέρουν μοντέλα που συχνά αναφέρονται ως mild hybrid. Αυτά τα οχήματα διαθέτουν έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα που υποβοηθά τον κινητήρα του οχήματος, γεγονός που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται με τον κινητήρα σβηστό κάτι που του επιτρέπει να μείνει κλειστό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στα φανάρια. Αυτού του είδους τα οχήματα χρησιμοποιούν ξεχωριστή μπαταρία για την τροφοδοσία του συστήματος start/stop.

Υπάρχει η αντίληψη ότι τα συστήματα αυτά επιβαρύνουν τον κινητήρα ή τις μίζες των οχημάτων και μερικοί οδηγοί απενεργοποιούν την εν λόγω λειτουργικότητα, επισημαίνει ο Kizek. Έχουν σχεδιαστεί για τη λειτουργία αυτή, αλλά όπως συμβαίνει και με οποιοδήποτε πρόσθετο χαρακτηριστικό, υπάρχει η πιθανότητα να χρειαστεί συντήρηση.