Σχολείο Τουρισμού στην Κεφαλονιά: Άριστη εκδήλωση λέει το 97,5% έρευνας-Προσφορά στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου

Την επιτυχία της εκδήλωσης δείχνουν και τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε μετά τη λήξη των ομιλιών μεταξύ των συμμετεχόντων: το 97,5% την χαρακτήρισε πολύ καλή/άριστη και το 92,7% ανέφερε πως θα ξανά-παρακολουθούσε Σχολείο Τουρισμού OnTour στην περιοχή.

Αξιζει επισης να σημειωθει πως Τα προϊόντα ( αναψυκτικά – νερά – χυμοί) που δεν διατέθηκαν στον μπουφέ του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ η οργανωτική ομάδα τα προσέφερε στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Κεφαλονιάς.

Το βανάκι του Σχολείου Τουρισμού OnTour έκανε την πρώτη στάση του για το 2019 στην Κεφαλονιά, στο Δημοτικό Θέατρο «ο Κέφαλος» το 2ήμερο 16 & 17 Μαρτίου, μετά από πρόσκληση της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς & Ιθάκης και την υποστήριξη της Ομοσπονδίας Ενοικιαζομένων Καταλυμάτων.

Η Δράση Σχολείου Τουρισμού OnTour διοργανώνεται Πανελλαδικά από το ΙΝΣΕΤΕ (Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων), σε συνεργασία με το ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, από το οποίο έχει και εμπνευστεί. Οι επιβάτες του, όλοι καταξιωμένοι επαγγελματίες στον χώρο τους, μετέδωσαν τις γνώσεις τους στους 388 συμμετέχοντες, σε μια σειρά από σύγχρονα θέματα που αφορούν στο χώρο του Τουρισμού και όχι μόνο.

Ο κος Γιώργος Κουστοκώστας, υποδιευθυντής εκπαίδευσης του ΙΝΣΕΤΕ και ο κος Ηλίας Χάντζος, Project Manager του Σχολείου Τουρισμού OnTour, μας μίλησαν για  το ποιος τελικά εκπροσωπεί τον τόπο στον επισκέπτη του, τι πραγματικά σημαίνουν οι συνέργειες στην καθημερινότητά μας, εάν είναι αλήθεια δύσκολο να συναγωνιστούμε και πώς στο τέλος της ημέρας αναλαμβάνουμε την ευθύνη του εαυτού μας και του επισκέπτη μας.

Η κα Βάνια Κάμτσιου, Senior Trainer & Founder της Welcome Global, με την ομιλία της “Look Perfect, Επαγγελματικό Παρουσιαστικό” μας  επεσήμανε πόση αξία έχει η εικόνα μας, και ποια μηνύματα περνάμε μέσα από αυτήν στους πελάτες αλλά και τους συνεργάτες μας.

Ο κος Νίκος Διαμαντόπουλος, Web & Digital Marketing Director, της Marketing Greece ,  μας εξήγησε ποιοι είναι οι βέλτιστοι τρόποι χρήσης των Social Media από τουριστικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις, και ποιες μέθοδοι αποδίδουν σε θέματα διαδικασιών, κουλτούρας, περιεχομένου και γενικότερης στρατηγικής, ανάλογα με το Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης.

Ο αριθμός επιλογών στο μενού και πως αυτές περιγράφονται, οι τιμές και το πώς αναπτύσσονται σωστά στον κατάλογο  αλλά και το πως μεγιστοποιούμε τα οφέλη της τοπικότητας ήταν τα θέματα που ανέπτυξε  ο κος Παναγιώτης Κουρέντας, Quality Assurance Auditing & Training Manager της Grecotel S.A / Ιδρυτής COSTEASY │recipe costs and more.

Ο κος Δημοσθένης Μπρούσαλης Γενικός Διευθυντής της DASC  Branding ανέπτυξε το θέμα Τουρισμός/ Αναμνήσεις γεύσης και επεσήμανε το πόσο ισχυρό brand είναι η χωριάτικη σαλάτα,  περιέγραψε ποιος είναι ο τουρίστας γεύσης, τι αναζητά, τι τον κινεί και εμείς τα διαθέτουμε.

Η κα Έλενα Γκίκα, Director of Human Resources της Costa Navarino, εστίασε στο πώς μπορούμε να μετατρέψουμε κάθε επίσκεψη σε αξέχαστη εμπειρία φιλοξενίας κάνοντας τους επισκέπτες μας να νιώσουν καλοδεχούμενοι και επιβραβεύοντας την επιλογή τους να μας προτιμήσουν.

Τέλος η κα Λία Ζαμπέτογλου, Hospitality Expert και Διευθύντρια εκπαίδευσης του ΙΝΣΕΤΕ, μας μίλησε για την μαγεία του upselling στην υπηρεσία του επαγγελματία του τουρισμού και τις τεχνικές με τις οποίες μπορούμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας.

Την Κυριακή 17 Μαρτίου πραγματοποιήθηκαν τα 2 workshop «Σκηνοθετώντας μια αψεγάδιαστη εμπειρία φιλοξενίας» από την κα Έλενα Γκίκα και “Κόστο(λόγια)… ώρα μηδέν!” από τον κο Παναγιώτη Κουρέντα  που παρακολούθησαν συνολικά 60 επαγγελματίες.

Οι παραπάνω ομιλίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού μέχρι το τέλος, καθώς ο σύγχρονος τρόπος παρουσίασης αλλά και η διάδραση που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο νησί μας σε τέτοια εκδήλωση, έδινε την δυνατότητα στο κοινό να θέτει ερωτήσεις αλλά και να ψηφίζει στα ερωτήματα των εισηγητών.

Την επιτυχία της εκδήλωσης δείχνουν και τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε μετά τη λήξη των ομιλιών μεταξύ των συμμετεχόντων: το 97,5% την χαρακτήρισε πολύ καλή/άριστη και το 92,7% ανέφερε πως θα ξανά-παρακολουθούσε Σχολείο Τουρισμού OnTour στην περιοχή.

Η τοπική οργανωτική ομάδα του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ θα ήθελε να ευχαριστήσει

  •   Την ΚΕ.ΔΗ.ΚΕ και τον Πρόεδρο της κο Άγγελο Κωνσταντάκη
  •   Το προσωπικό  και τους τεχνικούς του Δημοτικού Θεάτρου «Ο Κέφαλος»
τους χορηγούς μας :
  •       Ιχθυοτροφία Κεφαλονιάς Α.Ε.
  •       ΚΤΕΛ Κεφαλληνίας
  •       Επιμελητήριο Κεφαλονιάς
  •       Katsouris Travel
  •       Compusystem
  •       Ace Rent a car
  •       Mythos Catering
  •       Σταμούλης Κρεοπαντοπωλείο
  •       Ionian Sea Ferries και Ionion P Lines
  •       Super Market Bazaar Κεκκάτος Γεράσιμος
  •       Χαραλαμπάτος Εμπόριο και φυσικό μεταλλικό νερό Σέλι
  •       Τροφοτεχνική Κεφαλληνίας και αναψυκτικά Λούξ
  •       Εστιατόριο Στο Ψητό
  •       Εστιατόριο Κουτούκι
  •       Ναυαγοσωστική Σχολή της Μιχαλιτσιάνου Χριστιάνας
  •       Ξενοδοχείο Άγγελος
  •       Ξενοδοχείο Μουίκης
  •       Ξενοδοχείο Λάσση
  •       Ξενοδοχείο Τουρίστ
  •       Ξενοδοχείο Mirabel CityCenter
  •       Aggelos Kosmatos Photography
τους χορηγούς επικοινωνίας
  •       Kefaloniapress.gr
  •       Inkefalonia.gr
  •       Voutos Press
  •       Portoni.gr
  •       EfimeridaKefalonia.gr
  •       Palmos Fm98,3
  •       Cosmos Radio

Η βοήθειά τους έκανε εφικτή τη διοργάνωση.

Τέλος ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στην παρουσιάστρια της εκδήλωσης, Ελένη Λουκέρη μέλος Δ.Σ της Ομοσπονδίας Καταλυμάτων και τους 15 εθελοντές μας που έδωσαν ψυχή στην εκδήλωση.

Τα προϊόντα ( αναψυκτικά – νερά – χυμοί) που δεν διατέθηκαν στον μπουφέ του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ η οργανωτική ομάδα τα προσέφερε στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Κεφαλονιάς.