Συγκινητική ανταπόκριση στο Ληξούρι: Η εθελοντική αιμοδοσία έστειλε μήνυμα ζωής και αλληλεγγύης (εικόνες)

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η εθελοντική αιμοδοσία για την ενίσχυση της Τράπεζας Αίματος του Δήμου Ληξουρίου. Ευχαριστίες σε αιμοδότες, νοσοκομεία, συλλόγους και φορείς.

Συγκινητική ανταπόκριση στο Ληξούρι: Η εθελοντική αιμοδοσία έστειλε μήνυμα ζωής και αλληλεγγύης

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 24 Ιουνίου 2026 η εθελοντική αιμοδοσία για την ενίσχυση της Τράπεζας Αίματος του Δήμου Ληξουρίου, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά την ευαισθησία και την έμπρακτη διάθεση προσφοράς των κατοίκων της περιοχής.

Η δράση συγκέντρωσε τη συμμετοχή δεκάδων εθελοντών αιμοδοτών, οι οποίοι αφιέρωσαν λίγα λεπτά από τον χρόνο τους, προσφέροντας ένα πολύτιμο δώρο ζωής σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη από αίμα.

Καθοριστική η συμβολή του προσωπικού υγείας

Από τον Δήμο Ληξουρίου εκφράστηκαν θερμές ευχαριστίες προς το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Κεφαλληνίας, την προϊσταμένη του τμήματος, το ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό, καθώς και τον ιατρό κ. Περδικάρη, για την πολύτιμη συμβολή τους στην επιτυχή διεξαγωγή της αιμοδοσίας.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στο Μαντζαβινάτειο Νοσοκομείο Ληξουρίου, το οποίο φιλοξένησε τη δράση, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην οργάνωση και την ασφαλή πραγματοποίησή της.

Σημαντική στήριξη από συλλόγους και φορείς

Στην επιτυχία της εθελοντικής αιμοδοσίας συνέβαλαν ενεργά και οι αθλητικοί σύλλογοι Αστέρας Ληξουρίου και Ποσειδώνας Ληξουρίου, οι οποίοι συμμετείχαν και στήριξαν την πρωτοβουλία, αναδεικνύοντας τον κοινωνικό ρόλο του αθλητισμού πέρα από τις αγωνιστικές διακρίσεις.

Παράλληλα, ευχαριστίες απευθύνθηκαν στην Κοινοπραξία Ferry Boat για την άμεση ανταπόκριση και τη διαχρονική υποστήριξή της σε δράσεις κοινωνικής προσφοράς.

«Η επιτυχία ανήκει σε όλους»

Ξεχωριστή μνεία έγινε στους εθελοντές αιμοδότες, οι οποίοι με τη συμμετοχή τους έστειλαν ένα ισχυρό μήνυμα ανθρωπιάς, ενότητας και κοινωνικής ευαισθησίας.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση του Δήμου, η επιτυχία της δράσης αποτελεί αποτέλεσμα της συνεργασίας όλων των εμπλεκόμενων φορέων και πολιτών, αποδεικνύοντας ότι όταν μια τοπική κοινωνία λειτουργεί με αλληλεγγύη και συλλογικότητα, μπορεί να προσφέρει ελπίδα και ζωή σε όσους το έχουν ανάγκη.

Η ανακοίνωση υπογράφεται από την Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλο σε θέματα Εθελοντισμού, Αδαμαντία Καμινάρη, μέσω του Γραφείου Τύπου του Δήμου Ληξουρίου.