Τα ευχάριστα για τον τουρισμό μας: Διαφημιστική καμπάνια και για την Κεφαλονιά μετά την πτώχευση του Thomas Cook

Το ευχάριστο αυτό γεγονός, της δρομολόγησης δύο νέων πτήσεων την εβδομάδα Βιέννη – Κεφαλονιά, ήλθε μεν την κατάλληλη στιγμή της χρεοκοπίας του Thomas Cook, για να αναπτερώσει το ηθικό της τουριστικής μας αγοράς, αλλά είχε δε δρομολογηθεί από τον περασμένο Φεβρουάριο στη Βιέννη, από τη Διευθύντρια Marketing της “Laudamotion” κ. Teresa Weissenbraeckκαι του τότε Εμπορικού Δ/ντή της Ryanair, Νίκου Λάρδη, μάλιστα μέσα στο κτήριο του Ο.Η.Ε, αμέσως μετά τη δεξίωση που παρέθεσε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, με την ευκαιρία της εβδομάδας επτανησιακής κουζίνας, όπως “μαρτυράει” η φωτογραφία! Ο παρακάτω σύνδεσμος του Kefalonia Press ομολογεί το αποτέλεσμα. https://www.kefaloniapress.gr/…/apokleistiko-nees-ptiseis-…/

Πρίν λίγο, μιλώντας στο Κερκυραϊκό κανάλι “Corfu Channel η Πρόεδρος του ΕΟΤ κ Γκερέκου (Κερκυραία), επιβεβαίωσε την πληρφορία μου, ότι ο ΕΟΤ έχει δώσει οδηγίες για διαφημιστική καμπάνια της Κέρκυρας, της Ζακύνθου, της Κρήτης, κλπ, πλήν Κεφαλονιάς, για να τις ενισχύσει λόγω της πτώχευσης του Thomas Cook. Δεν θα παρακαλέσουμε, είμαστε αξιοπρεπείς, μπορούμε και μόνοι μας!!! Αλλά ας δούμε ” εξ όνυχος τον λέοντα ”

Από το fb του Σπύρου Γαλιατσατου