Αλλάζουν τα δεδομένα στις γνωστές προσφορές «1+1 δώρο» στα σούπερ μάρκετ, καθώς από τα μέσα Μαρτίου τίθενται χρονικοί περιορισμοί στη διάρκειά τους! Ο νέος «Κώδικας Δεοντολογίας για τις ανακοινώσεις μείωσης τιμών», που θα παρουσιαστεί από το Υπουργείο Ανάπτυξης στις 6 Μαρτίου, στοχεύει στην καταπολέμηση των παραπλανητικών εκπτώσεων που επηρεάζουν τόσο τους καταναλωτές όσο και τον ανταγωνισμό.
Τι αλλάζει στις προσφορές «1+1»
Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις, οι προσφορές τύπου «1+1» θα έχουν μέγιστη διάρκεια τρεις μήνες ανά προϊόν, ώστε να μη μετατρέπονται σε μόνιμες μειώσεις τιμών υπό το πρόσχημα της προσφοράς. Παράλληλα, τα προϊόντα που συμμετέχουν σε τέτοιες προωθητικές ενέργειες θα πρέπει να είναι διαθέσιμα και σε μονές συσκευασίες, ώστε να διασφαλίζεται η διαφάνεια στην τιμολόγηση.
Αυστηροί έλεγχοι και πρόστιμα
Μετά από μία δεκαήμερη περίοδο ενημέρωσης της αγοράς, από τις 17 Μαρτίου ξεκινούν εντατικοί έλεγχοι για την εφαρμογή του κώδικα. Επιπλέον, περιορισμοί θα τεθούν και στις εκπτώσεις με αυτοκόλλητα «μόνιμης έκπτωσης», ώστε να αποτραπούν τεχνάσματα που δημιουργούν την ψευδαίσθηση προσφορών.
Με αυτά τα νέα μέτρα, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να αξιολογούν πιο σωστά τις πραγματικές εκπτώσεις και να κάνουν πιο συμφέρουσες αγορές, προστατεύοντας παράλληλα τον ανταγωνισμό στην αγορά.
Μάθετε τα πάντα για ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ – ΔΥΠΑ – ΟΠΕΚΑ – ΟΑΕΔ – ΕΦΚΑ εδώ