Η σχεδίαση των σύγχρονων αυτοκινήτων ευνοεί την εικόνα και την ασφάλεια, ταυτόχρονα όμως έχει αλλάξει και ορισμένα κλασικά χαρακτηριστικά τους.
Οι σχεδιαστές των σύγχρονων αυτοκινήτων δίνουν προσοχή ακόμα και στις μικρότερες λεπτομέρειες, μιας και βρίσκονται σε μια διαρκή αναζήτηση τρόπων να βελτιώσουν την αεροδυναμική απόδοση των αυτοκινήτων και κατά συνέπεια να μειώσουν την μέση κατανάλωση καυσίμου.
Ένα από τα πιο μικρά παραδείγματα αυτής της λογικής, είναι η σχεδίαση των προφυλακτήρων. Στα σύγχρονα αυτοκίνητα οι προφυλακτήρες αγκαλιάζουν μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος και αποτελούν μέρος της αεροδυναμικής μελέτης. Μάλιστα, πέρα από τους ειδικά σχεδιασμένους αεραγωγούς για την ψύξη των μηχανικών μερών, οι μηχανικοί έχουν προσαρμόσει μέσα σε αυτούς και την υποδοχή με το σπείρωμα του γάντζου ρυμούλκησης.
Σκοπός αυτής της πρακτικής είναι η καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, η καλαισθησία και φυσικά η προστασία του σπειρώματος από τις έντονες βρωμιές και τις πιθανές φθορές.
Η αποσπώμενη τάπα του γάντζου/κρίκου ρυμούλκησης αφαιρείται εύκολα, με λίγη πίεση στην μία άκρη της ή με την χρήση της μύτης ενός κατσαβιδιού, και στην πλειοψηφία των περιπτώσεων συγκρατείται από ένα πλαστικό «λουράκι» για να μην χαθεί.
Μόλις αφαιρέσετε την τάπα θα δείτε ότι μέσα της κρύβεται το σπείρωμα του κρίκου ρυμούλκησης. Παίρνουμε τον κρίκο ρυμούλκησης, τον γυρνάμε μερικές βόλτες με την μυική μας δύναμη και μετά περνάμε στην τρύπα το μπουλονόκλειδο και το χρησιμοποιούμε ως μοχλό για να τον σφίξουμε.
Προσοχή όμως, είναι σημαντικό ο κρίκος ρυμούλκησης να είναι καλά βιδωμένος στη θέση του, μέχρι το τέρμα, για λόγους ασφάλειας και αποτελεσματικότητας.
Για να αφαιρέσουμε τον κρίκο ρυμούλκησης, τον ξεβιδώνουμε με προσοχή μετά τη χρήση και τον βάζουμε στην θέση του στον χώρο αποσκευών. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, επανατοποθετούμε την πλαστική τάπα του προφυλακτήρα για να προστατεύσουμε το σπείρωμα.
Πηγή: carandmotor.gr