Στο επίκεντρο οι έξι έδρες ταξί στην Κεφαλονιά – Ζητούν άμεσες αλλαγές και προειδοποιούν για σοβαρά προβλήματα στις μεταφορές και τον τουρισμό
Το ζήτημα της λειτουργίας των ταξί στην Κεφαλονιά επαναφέρει δυναμικά στο προσκήνιο το Σωματείο Ταξί Ληξουρίου «Άγιοι Ανάργυροι», το οποίο με ανοιχτή επιστολή προς τον Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, Ιωάννη Τρεπεκλή, ζητά την άμεση αναμόρφωση του συστήματος των εδρών, κάνοντας λόγο για ένα απαρχαιωμένο καθεστώς που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα τόσο στους επαγγελματίες όσο και στην εξυπηρέτηση των επισκεπτών του νησιού.
Σύμφωνα με το Σωματείο, η Κεφαλονιά αποτελεί τη μοναδική περίπτωση στα Ιόνια Νησιά όπου τα ταξί είναι κατανεμημένα σε έξι διαφορετικές έδρες, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα νησιά της Περιφέρειας, όπου λειτουργεί ενιαία έδρα, επιτρέποντας μεγαλύτερη ευελιξία στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Το πρόβλημα στις πύλες εισόδου του νησιού
Οι επαγγελματίες ταξί υποστηρίζουν ότι το σημερινό καθεστώς προκαλεί σημαντικές δυσλειτουργίες, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες, όταν η τουριστική κίνηση κορυφώνεται.
Όπως αναφέρουν, το Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς και τα λιμάνια του νησιού αντιμετωπίζουν αυξημένες ανάγκες μεταφοράς επιβατών, τις οποίες -όπως επισημαίνουν- τα ταξί της έδρας Αργοστολίου αδυνατούν πολλές φορές να καλύψουν επαρκώς.
Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με το Σωματείο, είναι να παραμένει ανεκμετάλλευτο σημαντικό μεταφορικό έργο, ενώ παράλληλα δημιουργούνται συνθήκες που ευνοούν την ανάπτυξη παράνομων επιβατικών μεταφορών από ενοικιαζόμενα οχήματα με οδηγό, γεγονός που -όπως τονίζεται- πλήττει τη νομιμότητα και τον υγιή ανταγωνισμό.
«Η Κεφαλονιά αξίζει ένα σύγχρονο σύστημα»
Στην επιστολή τους προς τον Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, οι επαγγελματίες ζητούν να εξεταστεί άμεσα η αλλαγή του υφιστάμενου πλαισίου, επισημαίνοντας ότι η Κεφαλονιά δεν μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί με διαφορετικό καθεστώς από τα υπόλοιπα Ιόνια Νησιά.
Όπως υπογραμμίζουν, η δημιουργία ενός πιο σύγχρονου και λειτουργικού μοντέλου θα συμβάλει:
- στην καλύτερη εξυπηρέτηση κατοίκων και επισκεπτών,
- στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του διαθέσιμου στόλου ταξί,
- στη στήριξη της τοπικής οικονομίας,
- και στην αντιμετώπιση της παράνομης μεταφοράς επιβατών.
Κάλεσμα στον Περιφερειάρχη
Το Σωματείο Ταξί Ληξουρίου καλεί τον Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων να αναλάβει πρωτοβουλία για την εξέταση του θέματος, υποστηρίζοντας ότι πλέον έχει έρθει η ώρα για ουσιαστικές αποφάσεις που θα εκσυγχρονίσουν το πλαίσιο λειτουργίας των ταξί στην Κεφαλονιά.
Παράλληλα, διαμηνύει ότι θα συνεχίσει να διεκδικεί λύσεις που, όπως αναφέρει, υπηρετούν το δημόσιο συμφέρον, τη νομιμότητα και την εύρυθμη λειτουργία των μεταφορών στο νησί.



