Καθόλου καλά δεν εξελίσσονται τα πράγματα για το γνωστό ριάλιτι της τηλεόρασης. Τα νούμερα που ανησυχούν.
Τα τελευταία στατιστικά δείχνουν ότι η τηλεθέαση παραμένει μονοψήφια, σε ένα είδος τηλεοπτικών εκπομπών, που κάποτε έλαμψε, αλλά σήμερα δείχνει “καμένο” Τα σημάδια κόπωσης είχαν φανεί από καιρό, όσο κι αν επιστρατεύονταν τα μεγάλα μέσα διάσημων επαγγελματιών «παικτών ριάλιτι», όσο κι αν υπήρξαν πάσης φύσεως διορθωτικές κινήσεις -συνήθως με αμφίβολα αποτελέσματα.
Σχεδόν οκτώ χρόνια μετά την πρεμιέρα του Survivor του 2017, που επανέφερε θριαμβευτικά το καθαρό ριάλιτι στην τηλεόραση, ο μεγάλος κύκλος των «ηρώων»του Αγίου Δομίνικου, του έρωτα, της αγροτιάς ή της μόδας φτάνει πια στο τέλος του. Μέχρι -ενδεχομένως- τον επόμενο…
Για την ώρα, φαίνεται πως το είδος του ριάλιτι έχει προκαλέσει κορεσμό στο τηλεοπτικό κοινό, που του γυρίζει την πλάτη σε όλες τις εκδοχές του. Όπως έχει επαναληφθεί στο παρελθόν, όπως π.χ. είχε γίνει και το 2010, όταν η ύστατη προσπάθεια του Mega, να επιμείνει σε αυτό με το Survivor της Παταγονίας, είχε ολοκληρωθεί εσπευσμένα με απογοητευτικά για τα δεδομένα της εποχής ποσοστά τηλεθέασης.
Κάτι αντίστοιχο φαίνεται να επαναλαμβάνεται και σήμερα. Είτε μιλάμε για την επιστροφή παλιών ή για την εμφάνιση νέων ριάλιτι έρωτα ή περιπέτειας, όλα ακολουθούν την ίδια τύχη: μονοψήφια ποσοστά, που απέχουν από τα 70άρια του «Survivor»του 2017 όσο ο Άγιος Δομίνικος από τα βουνά της Αρκαδίας, όπου κατοικοεδρεύουν οι παίκτες της «Φάρμας» έρμοι και μοναχοί -από τηλεθεατές.