Αυτά είναι τα νέα 3D γραφήματα στην εκπομπή του Ευαγγελάτου
Hεκπομπή Live News κάθε απόγευμα στο Mega έχει γίνει η απογευματινή ένοχη απόλαυση μεγάλης μερίδας των τηλεθεατών, δίνοντας πέρα από σταθερά υψηλά νούμερα τηλεθέασης στον Νίκο Ευαγγελάτο και ένα σταθερό αριθμό φανατικών ακόλουθών του που έχουν εθιστεί στον τρόπο παρουσίασης των ειδήσεων και ειδικά στα 3D γραφικά της εκπομπής.
Τα τρισδιάστατα γραφήματα αποτελούν το σήμα κατατεθέν της εκπομπής και έχουν φτάσει να θεωρούνται καλτ σύμβολα αφού χρησιμοποιούνται και σε στιγμές μέσα σε ρεπορτάζ όντας τελείως αχρείαστα, υπερβολικά ακόμα και σε σημείο να γελοιοποιούν ένα πάρα πολύ σοβαρό θέμα.
Είτε έχει να κάνει με τον πόλεμο στην Ουκρανία, είτε με τους θανάτους των τριών κοριτσιών στην Πάτρα, είτε με τη γιορτή της μελιτζάνας, είτε με τον κορωνοϊό, ο Νίκος Ευαγγελάτος θα θέλει να έχει ένα 3D γράφημα ή τρισδιάστατα μοντέλα για να τα κάνει πιο λιανά στον τηλεθεατή ο οποίος πλέον δεν αντέχει να βλέπει την είδηση έτσι σκέτη, δεν μπορεί να την καταναλώνει ξεροσφύρι.
Oι εμπνεύσεις του υπεύθυνου τεχνικού των 3D απεικονίσεων είναι η μία καλύτερη από την άλλη και η καθημερινότητα, η ποικιλία στα θέματα αλλά και οι απαιτήσεις του Νίκου Ευαγγελάτου τον αναγκάζουν να φτιάχνει μοντέλα και σκηνικά που κανείς δεν περιμένει.
Ποια θα είναι όμως τα επόμενα 3D μοντέλα της εκπομπής του Νίκου Ευαγγελάτου; Θα μπορέσει να ξεπεράσει τον εαυτό του και τα πολύ απλά τανκς ή ανθρωπάκια που αρχίζουν και κουράζουν;
Το Menshouse έχει το αποκλειστικό φωτορεπορτάζ των επόμενων 3D θεμάτων του Νίκου Ευαγγελάτου που θα ξεπεράσουν ό,τι προηγούμενο έχει κάνει.
Δε μιλάμε για ένα απλό πλοίο που φλέγεται, ούτε για μί απλή βάρκα που μπορεί να είναι τοποθετημένος ο Νίκος. Εδώ μιλάμε για κανονική τρισδιάστατη επιχείρηση διάσωσης του παρουσιαστή. Θα κατεβαίνει ελικόπτερο, θα τον δένει και θα τον σηκώνει στον αέρα απ’ όπου θα συνεχίζεται το ζωντανό ρεπορτάζ πάνω από τις φλόγες υπό αντίξοες συνθήκες.
Όλη η αλήθεια πίσω από το χαστούκι του Γουίλ Σμιθ στον Κρις Ροκ στα βραβεία Όσκαρ. Τι ακολούθησε στα παρασκήνια. Οι δύο άντρες σε 3D απεικονίσεις μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Πώς απάντησε ο κωμικός στην μπούφλα;
Ο πόλεμος στην Ουκρανία, το πρόβλημα στα σιτηρά που επιφέρει η εισβολή του Πούτιν. Πώς θα καλλιεργήσουν τα χωράφια τους οι Ουκρανοί, τα όπλα αντίστασης στην πολιορκία μέσα από τα πιο σύγχρονα συστήματα τρισδιάστατων γραφικών.
Η περίοδος του Πάσχα πλησιάζει και ο Νίκος Ευαγγελάτος δε θα μπορούσε παρά να ετοιμάσει το πιο τρισδιάστατο ρεπορτάζ για τα αμνοερίφια, τα βαμμένα αβγά, τα τσουρέκια, το πασχαλινό κουνέλι και ό,τι άλλο θα ήθελαν οι τηλεθεατές του να δουν να ζωντανεύει στις οθόνες τους.
Πρώτη φορά ο Νίκος Ευαγγελάτος σε ρόλο 3D μοντέλου μάς μιλάει για το θρίλερ της κλωνοποίησης. Ποιος από όλους τους Νίκους είναι ο αληθινός; Ούτε ο ίδιος δεν ξέρει πια.
Η ακρίβεια στο σουβλάκι μας, το αγαπημένο μας πιτόγυρο, οι ανατιμήσεις, μέσα από τρισδιάστατα γραφικά που θα κάνουν τους τηλεθεατές να γλείφουν την οθόνη της τηλεόρασής τους. Τεράστιοι γύροι, γιγαντιαία τυλιχτά στα χέρια του παρουσιαστή, τα πάντα έχει το σουβλατζίδικο του Νίκου.
Μία μαρτυρία σε 3D περιβάλλον από διασωθέντα του πιο γνωστού ναυαγίου της σύγχρονης ιστορίας. Ο Νίκος Ευαγγελάτος σε ρόλο Λεονάρντο Ντι Κάπριο μάς ξεναγεί στο ναυάγιο, ντύνεται ζεστά για να επιβιώσει στο green screen και περιμένει κάποιον να τον σώσει από τα παγωμένα νερά του Ατλαντικού. Ένα ρεπορτάζ πιο δύσκολο και από πολεμική ανταπόκριση.