Έρχεται να ανατρέψει όλα όσα γνωρίζαμε για τον ελληνικό καφέ: λόγος για την Λουμίδης Παπαγάλος, η οποία ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά τον παγωμένο ελληνικό καφέ.
Το «Λουμίδης Frio» είναι η νέα πρόταση της Nestle, η οποία παρουσιάστηκε στην πρόσφατη έκθεση της Horeca.
Σε επικοινωνία με στελέχη του Ομίλου, απέφυγαν να δώσουν περισσότερες πληροφορίες για τη νέα αυτή επένδυση, τονίζοντας μόνο ότι ο νέος παγωμένος ελληνικός καφές θα βγει στην ελληνική αγορά την Άνοιξη και η γεύση του θα ενθουσιάσει τους λάτρεις του ελληνικού καφέ και όχι μόνο.
Να σημειωθεί ότι πρόσφατα η Nestle Ελλάς, ολοκλήρωσε τη νέα της επένδυση συνολικής αξίας 8,5 εκατ. ευρώ, στο εργοστάσιο καφέ στα Οινόφυτα. Η επένδυση αφορά στην κατασκευή νέων υπερσύγχρονων εγκαταστάσεων καβουρδίσματος ελληνικού καφέ και εντάσσεται στο ευρύτερο επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, που την τελευταία τριετία ξεπερνά συνολικά τα 20 εκατ. ευρώ.
Στο εργοστάσιο αυτό, που λειτουργεί με την ευθύνη της Nestlé Ελλάς από το 1987, γίνεται η συνολική παραγωγή του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, από την πρώτη ύλη μέχρι και τη συσκευασία, καθώς και η συσκευασία του στιγμιαίου καφέ Nescafé Classic που προορίζεται για την ελληνική αγορά.
Η επένδυση στο εργοστάσιο του καφέ στα Οινόφυτα οδηγεί στην περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητας της Nestlé Ελλάς στην ελληνική αγορά, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει σημαντικά τις δυνατότητες της εταιρείας για εγχώρια παραγωγή, τη στιγμή που ήδη το 63% του ετήσιου κύκλου εργασιών της προέρχεται από προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα.
Σημειώνεται πως η Nestle έχει παρουσία στη χώρα από το 1899 και σήμερα απασχολεί περίπου 800 εργαζόμενους άμεσα και πολλές χιλιάδες έμμεσα. Με παραγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα από το 1973, σήμερα λειτουργεί δύο εργοστάσια: του καφέ στα Οινόφυτα Βοιωτίας και του φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή στο Μοναστηράκι Βόνιτσας.
Αναδημοσιευση από economistas.gr