Ο κλάδος των εστιατορίων κάνει τολμηρά βήματα το 2022.
Οι πιο δημοφιλείς τάσεις στα εστιατόρια δείχνουν ότι οι ιδιοκτήτες βρίσκουν καινοτόμους τρόπους για να βελτιώσουν τις εμπειρίες των επισκεπτών εντός και εκτός του καταλύματος, είτε διαχειρίζονται ένα γρήγορο, χαλαρό εστιατόριο, είτε ένα πλήρες σέρβις ίδρυση ή εξ ολοκλήρου εξερεύνηση μιας εντελώς νέας ιδέας.
Οι προτιμήσεις των καταναλωτών για καλό φαγητό σε καλή τιμή υποδεικνύουν τις κορυφαίες τάσεις και στρατηγικές στα εστιατόρια. Είτε υιοθετούν στρατηγικές ανέπαφων πληρωμών, πειραματίζονται με διαδικτυακές παραγγελίες, είτε χρησιμοποιούν αυτοματισμούς, τα εστιατόρια βρίσκουν δημιουργικούς τρόπους για να χτίσουν ουσιαστικές σχέσεις με το προσωπικό και τους πελάτες τους.
1. Η ανέπαφη παραγγελία και παράδοση είναι εδώ για να μείνει
Από το εξαιρετικό φαγητό μέχρι το γρήγορο φαγητό, η ανέπαφη παραγγελία και η παράδοσή του μπορεί να συνεχίσουν να αποτελούν βασικές επενδύσεις το 2022, καθώς τα εστιατόρια αναζητούν τρόπους για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών, ανταποκρινόμενοι στις εξελισσόμενες προσδοκίες.
Οι επιλογές ανέπαφων παραγγελιών και τρόπων πληρωμής, όπως τα μενού με ψηφιακό κώδικα QR και οι πληρωμές με κάρτα, θα γίνουν πιο mainstream το 2022. Στην πραγματικότητα, το 94% των εστιατορίων δηλώνουν ότι προσφέρουν επί του παρόντος επιλογές ανέπαφων πληρωμής. Περισσότερα από τρία στα τέσσερα εστιατόρια λένε ότι λαμβάνουν εφαρμογές “πορτοφολιού” για κινητά, ενώ το 50% δέχεται πληρωμές με κωδικό QR. Σχεδόν οι μισοί από τους εστιάτορες (45%) σχεδιάζουν να συνεχίσουν να προσφέρουν μενού κωδικών QR το 2022.
2. Η έλλειψη εργατικού δυναμικού μπορεί να αντιμετωπιστεί με την τεχνολογία “έξυπνων” εστιατορίων
Μια σημαντική τάση στα εστιατόρια για το 2022 είναι ότι η τεχνολογία βοηθά τους ιδιοκτήτες να αντιμετωπίσουν την έλλειψη εργατικού δυναμικού. Σχεδόν τρεις στις τέσσερις επιχειρήσεις εστιατορίων δηλώνουν ότι αντιμετωπίζουν έλλειψη εργατικού δυναμικού, με το 22% να λέει ότι η έλλειψη είναι σημαντική. Και το 28% λέει ότι περισσότερες από μία στις τέσσερις από τις ανοιχτές θέσεις τους είναι επί του παρόντος ακάλυπτες.
Οι ιδιοκτήτες εστιατορίων διερευνούν λύσεις που βοηθούν την ομάδα να παραμείνει παραγωγική επιταχύνοντας το χρόνο που χρειάζεται για την ολοκλήρωση των χειρωνακτικών εργασιών. Σχεδόν δύο στα τρία εστιατόρια λένε ότι η αυτοματοποίηση των διαδικτυακών παραγγελιών στο εστιατόριο και μέσω εφαρμογών παράδοσης θα βοηθούσε στην κάλυψη των κενών όταν δεν έχουν πληρότητα προσωπικού. Λίγο περισσότεροι από τους μισούς λένε ότι η αυτοματοποίηση των πληρωμών πελατών θα βοηθούσε στην κάλυψη των κενών και το 46% λέει το ίδιο για την αυτοματοποίηση της επικοινωνίας με τους πελάτες.
3. Πολλά εστιατόρια σχεδιάζουν να διαφοροποιήσουν τις ροές εσόδων το 2022
Για πολλά εστιατόρια, μια σημαντική στρατηγική είναι να διαφοροποιήσουν τις ροές εσόδων περιστρέφοντας τις κύριες προσφορές τους και διακλαδίζοντας σε άλλους κλάδους, όπως το λιανικό εμπόριο. Οι μισοί ιδιοκτήτες εστιατορίων πρόσθεσαν νέα προϊόντα ή υπηρεσίες ως αποτέλεσμα του COVID-19 και το 75% από αυτούς λέει ότι αυτές οι αλλαγές είναι εδώ για να μείνουν, συμπεριλαμβανομένης της προσφοράς συνδρομών, ειδών παντοπωλείου και λιανικής, καθώς και κιτ γευμάτων και κοκτέιλ.
Τα καλά νέα είναι ότι οι καταναλωτές είναι δεκτικοί σε αυτούς τους νέους τρόπους επιχειρηματικής δραστηριότητας. Στην πραγματικότητα, το 44% των πελατών αγόρασε κάτι εκτός των τυπικών γευμάτων τους σε εστιατόρια, με το 30% να λέει ότι αγόρασε είδη λιανικής αρκετές φορές. Με τους καταναλωτές ανοιχτούς σε αυτά τα πειράματα ταυτότητας, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην εμπνέετε τα πράγματα, ειδικά αν αυτό μπορεί να μεταφραστεί σε περισσότερα έσοδα για την επιχείρησή σας.
4. Ο αυτοματισμός της κουζίνας είναι τεράστια προτεραιότητα
Καθώς πολλά εστιατόρια χρησιμοποιούν ανέπαφες πληρωμές, προσφορές και κανάλια, ο εξορθολογισμός των λειτουργιών της κουζίνας μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά να προσφέρει μια συνεπή εμπειρία επισκεπτών.
Πολλοί εστιάτορες επενδύουν στην ψηφιακή τεχνολογία για να βελτιώσουν τις διαδικασίες που εκτελούνται και το 36% των ιδιοκτητών και των διευθυντών έχουν αναβαθμίσει την επιχειρηματική τους τεχνολογία. Οι βελτιωμένες κουζίνες μπορούν να σημαίνουν καλύτερη απόδοση σε όλα τα κανάλια, δίνοντας στους διαχειριστές και τους ιδιοκτήτες την εμπιστοσύνη και την ελευθερία να δοκιμάσουν νέες ιδέες για εστιατόρια.
5. Έρχονται περισσότερες άμεσες παραγγελίες φαγητού
Περισσότεροι εστιάτορες θέλουν να αναλάβουν την ηλεκτρονική παραγγελία και την παράδοσή τους το 2022 και να μειώσουν την εξάρτησή τους από τρίτους, με το 49% να λέει ότι θα συνεχίσει να προσφέρει παράδοση φαγητού απευθείας μέσω του εστιατορίου τους.
Ο λόγος είναι απλός: Θέλουν να ελέγχουν την εμπειρία του εστιατορίου 100%!
Οι καταναλωτές θέλουν επίσης να παρακάμψουν το μεσαίο άτομο, με το 68% να λέει ότι προτιμά να χρησιμοποιήσει τον ιστότοπο ή την εφαρμογή ενός εστιατορίου για παράδοση φαγητού παρά μια εφαρμογή τρίτου μέρους.
Ο κύριος λόγος που το κάνουν είναι να υποστηρίζουν άμεσα το εστιατόριο.
6. Τα εστιατόρια στοχεύουν στο να δημιουργήσουν μια βαθιά σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες
Τα εστιατόρια επινοούν δημιουργικούς τρόπους για να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών. Περίπου το 90% των εστιατορίων σχεδιάζει να εφαρμόσει πρωτοβουλίες αφοσίωσης πελατών για να κρατήσει τους πελάτες να επιστρέφουν όλο το 2022.
Ακόμη και οι εστιάτορες που δεν είναι έτοιμοι να δοκιμάσουν νέες εταιρείες όπως το λιανικό εμπόριο, κάνουν αλλαγές στην ταυτότητά τους, ξεκινώντας κάνοντας μόνιμα τις υπηρεσίες και τα προϊόντα εμπνευσμένα από την πανδημία. Τρεις στους τέσσερις ιδιοκτήτες εστιατορίων λένε ότι οι νέες στρατηγικές που υποκινήθηκαν από τον COVID-19 είναι εδώ για να μείνουν, με το 44% να συνεχίζει να προσφέρει συνδρομές και συνδρομές, το 37% να πουλά κιτ γευμάτων ή κοκτέιλ και το 27% να επενδύει σε εικονικές γευσιγνωσίες το 2022.
Για να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτές τις πρωτοβουλίες, τα εστιατόρια επικεντρώνονται επίσης στην επιβράβευση της αφοσίωσης των πελατών. Τα καλά σχεδιασμένα προγράμματα επιβράβευσης μπορούν να παρέχουν βαθιά εικόνα για τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών, βοηθώντας τις επιχειρήσεις τροφίμων να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το 41% των εστιατορίων πρόσθεσαν ή βελτίωσαν τα προγράμματα και τα κίνητρα αφοσίωσης πελατών τον περασμένο χρόνο.
7. Η κοινότητα εξακολουθεί να σημαίνει τα πάντα για τον κλάδο των εστιατορίων
Τα εστιατόρια παίζουν ιδιαίτερο ρόλο στις κοινότητες. Είναι ο χώρος για πολλά σημαντικά γεγονότα της ζωής – πρώτα ραντεβού, επανασυνδέσεις και επαγγελματικές συναντήσεις. Οι ισχυροί κοινοτικοί δεσμοί σημαίνουν ισχυρότερες συνδέσεις με τους θαμώνες, γι’ αυτό πολλά εστιατόρια σχεδιάζουν να επενδύσουν σε περισσότερες πρωτοβουλίες κοινωνικής υπηρεσίας το 2022.
Το 92% σχεδιάζει να συνεχίσει και να κάνει περισσότερη δέσμευση της κοινότητας το 2022, όπως το μαγείρεμα για παρόχους κοινοτικών υπηρεσιών, η δωρεά φαγητού ή χρημάτων σε κοινοτικούς οργανισμούς και η προσφορά υποστήριξης σε τοπικές επιχειρήσεις που ανήκουν σε μειονότητες.
Συμμετέχοντας σε περισσότερες πρωτοβουλίες αφοσίωσης της κοινότητας, οι ιδιοκτήτες εστιατορίων μπορούν να κερδίσουν περισσότερη αγάπη για την επωνυμία, ευχαριστώντας τους επισκέπτες με νέες εμπειρίες.
Μπορείτε να προσαρμόσετε αυτές τις κορυφαίες τάσεις στα εστιατόρια στην επιχείρησή σας. Πρώτα, κάντε έναν απολογισμό των τωρινών προκλήσεών σας και σκεφτείτε τις τάσεις που θα μπορούσαν να αποφέρουν τα περισσότερα οφέλη στους ανθρώπους που εξυπηρετείτε. Για παράδειγμα, η υιοθέτηση της ψηφιακής τεχνολογίας θα μπορούσε να σας βοηθήσει να διευθύνετε το εστιατόριό σας πιο αποτελεσματικά και να παραμείνετε σχετικοί στο ψηφιακό μέλλον. Ένα αποτελεσματικό εστιατόριο με γνώμονα την τεχνολογία και που βρίσκεται σε επαφή με την κοινότητα θα μπορούσε να είναι το μέλλον της βιομηχανίας εστιατορίων το 2022.
Πηγή: paskedi.gr