Μια παμπ στην Ιαπωνία άρχισε να ψεκάζει τους πελάτες της κατά την είσοδό τους στο μαγαζί, προκειμένου να καταπολεμήσει τον κορονοϊό.

Τραβηγμένη μεν, λύση δε.

Το Kichiri Shinjuku, μια παραδοσιακή ιαπωνική παμπ του Τόκιο, που είναι γνωστή ως ”izakaya”, έλαβε δραστικά μέτρα, προκειμένου να βοηθήσει, αφενός, στον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού στη χώρα και αφετέρου, φυσικά, να έχει το κεφάλι της ήσυχο…

Στην είσοδο του μαγαζιού, λοιπόν, έχει τοποθετήσει ένα ειδικό μηχάνημα, σαν αυτά, φανταστείτε, που περνάμε στον έλεγχο του αεροδρομίου, με τη μόνη διαφορά, βέβαια, πως το συγκεκριμένο ψεκάζει απολυμαντικό τους πελάτες!

Μάλιστα, πριν τον ψεκασμό, καθώς οι άνθρωποι μπαίνουν στο μαγαζί, τους υποδέχεται μια οικοδέσποινα σε οθόνη, που τους λέει να πλύνουν τα χέρια τους. Στη συνέχεια, δε, και αφού τους θερμομετρήσουν κιόλας, στέκονται σε αυτήν τη συσκευή τύπου σαρωτή, που τους ψεκάζει με απολυμαντικό για 30 δευτερόλεπτα.

Αλλά υπάρχει και συνέχεια…

Μόλις τελειώσουν με την πρώτη φάση των μέτρων, τους δίνεται ένας χάρτης, που τους λέει πού μπορούν να καθίσουν μέσα στον χώρο, ενώ μπορούν να χρησιμοποιήσουν έναν κωδικό QR στο τηλέφωνό τους για να ελέγξουν το μενού και να κάνουν την παραγγελία τους, ώστε να μην έρθουν πολλές φορές σε επαφή με τον σερβιτόρο.

Ο εκπρόσωπος του Kichiri Shinjuku, ονόματι Rieko Matsunaga, είπε στο CNN: «Θέλουμε οι πελάτες μας να αισθάνονται ασφαλείς όταν μπαίνουν στο μαγαζί. Όλο αυτό έχει ως στόχο την προώθηση της κοινωνικής απόστασης και την πρόληψη λοιμώξεων».

Πηγή: gazzetta.gr